מתי כספי יורד מהארץ? "בחרנו להתנתק למען בריאותינו הנפשית"

הזמר הוותיק הודיע בעמוד הפייסבוק שלו כי לאור המצב בישראל, הוא ומשפחתו עוזבים את הארץ. "ההחלטה נבעה בעיקר מדאגה לבריאות הנפשית שלי ושל משפחתי. מקווה שהמאבק שכולנו שותפים לו ישא פרי ויאפשר לחזור לבמה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/10/20 20:32 ו בחשון התשפא

מתי כספי יורד מהארץ? "בחרנו להתנתק למען בריאותינו הנפשית"
מתי כספי, צילום: Gilad Avidan ויקיפדיה CC BY-SA

הזמר הוותיק, מתי כספי, הביע את מורת רוחו עקב מצב התרבות בישראל,  ובעקבות כך בחר במעשה נחרץ והודיע כי הוא עוזב את הארץ. בעמוד הפייסבוק שלו כתב כספי: "שלום לקהל שלי היקר, לאור המצב העגום שממשלת ישראל יצרה כלפיי אזרחיה וכלפיי התרבות, בחרנו אני ומשפחתי להתנתק למען בריאותינו הנפשית".

זו לא הפעם הראשונה שכספי יוצא נגד המצב במדינה, אך מדובר בצעד חריג שטרם נשמע מיתר האמנים שנפגעו בישראל. עוד כתב כספי: "לקחתי פסק זמן מכל התוהו ובוהו בתקווה שהמצב יתהפך ויחזור למצבו הקודם הנורמאלי והשגרה תחזור להיות כבימים עברו.כרגע אני כותב מצייר ומשתדל להינות בחיק המשפחה למרות שלא קל ולא פשוט להיות רחוק מהחברים, הנגנים והמעריצים". אך לבסוף כתב בקצרה למעריצים, על מנת להשאירם רגועים: "אבל זה זמני".

צילום: צילום מסך

לבסוף כתב שוב על הסיבה לעזיבתו הזמנית: "ההחלטה נבעה בעיקר מדאגה לבריאות הנפשית שלי ושל משפחתי. מקווה שהמאבק שכולנו שותפים לו ישא פרי ויאפשר לחזור לבמה ולהיות קרוב אליכם. שלכם באהבה ובהערכה מתי".