מ-13 ל-12: עמרי מניב חוצה את הכביש עם ג'וב חדש

כתב המשטרה עוזב אחרי 9 שנים את חדשות 13, "מקום שהוא בית ואני אוהב מאוד, ושבו עושים עיתונות מצוינת" - ועובר לחדשות 12 שם ישמש ככתב תחקירים של מהדורת סוף השבוע לצד המהדורה המרכזית

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/01/22 21:48 טו בשבט התשפב

מ-13 ל-12: עמרי מניב חוצה את הכביש עם ג'וב חדש
עמרי מניב, צילום: חדשות 10, ויקיפדיה

אחרי תשע שנות עבודה ב"חדשות 13" החליט כתב התחקירים וכתב המשטרה של הערוץ, עמרי מניב, לחצות את הכביש ולעבור יריבה הגדולה, "חדשות 12", לתפקיד דומה: כתב תחקירים של מהדורת סוף השבוע.

בחשבון הטוויטר שלו כתב מניב: "באריכות ורגשנות: עוזב אחרי 9 שנים את חדשות 13, מקום שהוא בית ואני אוהב מאוד, ושבו עושים עיתונות מצוינת. עובר בהתרגשות רבה לחדשות 12 ככתב תחקירים של מהדורת סוף השבוע לצד המהדורה המרכזית".

מניב היה אחראי על הפרסום לפני כשנתיים וחצי, אודות שיעוריו של הרב אסף נאומבורג ממכינת עוצם. הרב נאמבורג נשמע לכאורה באמירות חריפות על חילונים ועל התגייסות לצבא. בין היתר נשמע אומר לתלמידיו: "מה פתאום איש באמונתו יחיה? מאיפה הגיע המשפט המטורף הזה? אין משפט כזה חוץ מבספרים של מרצ איש באמונתו יחיה". על השתלבות עם החילונים אמר נאמבורג: "מאיפה שמעת שאפשר לקרב רשעים? לתת להם לגיטימציה?".

מספר ימים לאחר מכן, התנצל מניב: "צפיתי בשיעורים מהמכינה לפני הכתבה שפרסמתי, אחרי הפרסום היום לקחתי נשימות (הרבה..) צפיתי שוב והבנתי שהדברים שנאמרו בשיעור שונים מכפי שהצגתי. אין דבר שחשוב לי יותר מלדייק, שכשאני חתום על אייטם, זה יהיה ברזל. חבל לי שזה הוביל לשמחה לאיד כאן מפוליטיקאים שאני מסקר. מתנצל".

גם בחדשות 13 הודו שנעשתה טעות בפרסום הידיעה של עמרי מניב ואמרו: "אכן מדובר בתרגיל מחשבתי , של איפכא מסתברא, ולא כפי שנטען. הדבר נעשה ללא כוונה לפגע ברב נאומבורג".