עין הרע? כוכב נוסף של ארץ נהדרת נדבק בקורונה

תוכנית הסאטירה של קשת מתמודדת עם גל של בידודים והדבקות, כאשר השחקן שמגלם את בנט, ושניים מהכותבים התגלו כחיוביים לנגיף. יחד עם זאת, לא צפויים שינויים בקאסט השחקנים

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/01/22 22:01 ח בשבט התשפב

עין הרע? כוכב נוסף של ארץ נהדרת נדבק בקורונה
ארץ נהדרת, צילום: מסך ארץ נהדרת, קשת 12

זן האומיקרון ממשיך לגרום להדבקה מסחררת ולעלייה קשה בתחלואה, כאשר רק היום (ב') התגלו עשרות אלפי חולים, ומדי יום נשברים שיאים חדשים שלא נראו מאז פרוץ המגיפה בישראל. גם בקרב הברנז'ה המקומית, ניכרת תחלואה, שלעיתים אף משפיעה על לוח השידורים. 

רק לפני שבועיים התגלה כי המנחה המיתולוגי של "ארץ נהדרת", השחקן אייל קיציס נדבק בנגיף ונאלץ להיעדר מהתוכנית, והיום (ב') מתברר כי גם ערן זרחוביץ', שמגלם את דמותו של ראש הממשלה נפתלי בנט, נמצא חיובי לנגיף ולא יוכל להשתתף בפרק שישודר ביום רביעי הקרוב. 

ערן זרחוביץ, חיובי לנגיף

ערן זרחוביץ, חיובי לנגיף צילום: Flash90

מלבד זרחוביץ', גם העורך הראשי, מולי שגב, ושניים מהכותבים, דוד ליפשיץ ואילן שפלר התגלו כחולים מאומתים. יחד עם זאת, בקשת הבהירו כי התוכנית תתקיים כמתוכנן, בלי שינויים בקאסט, כך עולה מדיווח של ערן סוויסה ב"ישראל היום". 

כזכור, לקיציס נמצא מחליף ברגע האחרון בדמות השחקן עידו רוזנבלום. לאחר שבפעם האחרונה שנעדר, כאשר נולדה לו בת, טל פרידמן נקרא להחליף אותו, הפעם מי שיגיש את התוכנית במקום קיציס יהיה לא אחר מאשר המגיש והשחקן עידו רוזנבלום, שרק בסוף השבוע סיים להנחות תוכנית הריאליטי המוזיקלית, "הזמר במסכה". מקיציס נמסר כי הוא חש בטוב. גם המנחה הילה קורח שהתה בכנס ואובחנה כחיובית לנגיף.