עדן פינס ממשיכה במסע: "לקחתי על עצמי פעם בשבוע ללבוש צנוע"

המסע נמשך. השחקנית והדוגמנית המצליחה, חשפה כי החליטה ללכת בבגדים צנועים פעם בשבוע, "בקטע של התחזקות, בשביל עצמי". פינס דיברה גם על חתונה, "אני לא רואה את זה קורה בקרוב אבל בעזרת השם", וילדים, "כשתגיע העת, אני אתקתק אותם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/12/21 21:00 י בטבת התשפב

עדן פינס ממשיכה במסע: "לקחתי על עצמי פעם בשבוע ללבוש צנוע"
עדן פינס, צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90

השחקנית והדוגמנית עדן פינס ממשיכה במסע ההתחזקות שלה. "נראה לי שאני קצת מתבגרת, אני מסתכלת על דברים אחרת", סיפרה בראיון קצר ל"פנאי פלוס", והוסיפה: "לקחתי על עצמי פעם בשבוע ללבוש יותר צנוע - בקטע של התחזקות, בשביל עצמי".

על חתונה אפשרית עם בן זוגה אילן מסיקה, אמרה פינס: "אני בת 24 ואנשים בגילי נכנסים יותר לזוגיות רצינית, לנישואים, אני לא רואה את זה קורה בקרוב אבל בעזרת השם הוא הבעל שלי". ילדים גם באופק? "חמישה בעזרת השם. כשתגיע העת, אני אתקתק אותם".

לפני מספר חודשים עדכנה פינס את עוקביה כי היא שומרת כשרות וכי היא שמחה מהבחירה הזו. "לא אוכלת פירות ים. לא מערבבת בין בשר וחלב. ועכשיו החלטתי לא לאכול בשר בחו"ל ולשמור שעות בין לבין וזאת לאחר שנים שכן כן הייתי עושה את זה". עוד כתבה השחקנית בהתרגשות: "מודה שאהבתי. החלטתי לקחת על עצמי את זה, כחלק מהתקרבות שלי לדת יחד עם תפילות בוקר, נטילת ידיים וברכות לפני אוכל. עדיין עובדת על זה". 

"מעבר לזה שההרגשה היא עילאית שלקחת על עצמך משהו ואתה עומד בו, שאתה מצליח לשמור למרות הפיתויים - גם לגוף שלנו זה לא בריא, אז אני מאושרת מהבחירה הזו".