יובל דיין חושפת מה ביקשה מול נרות החנוכה

מול נרות החנוכה, בעיצומה של תקופת הקורונה, ביקשה יובל דיין להיות צנועה. "אבל באמת, באמת באמת באמת מבפנים. מהעומק של הדבר, מהלב של הגזע של ההחלטה", היא כותבת. כעבור שנה היא משתפת בהצלחה שלה

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/12/21 10:45 ב בטבת התשפב

יובל דיין חושפת מה ביקשה מול נרות החנוכה
צילום: צילום מסך יוטיוב

יובל דיין משתפת בפוסט באינסטגרם על התהליך שלה בלבישת בגדים צנועים: "לפני כמה שנים יצא השיר "תשאל את המים" והתנגן לו בתחנות השונות. פתאום קיבלתי טלפון מחברה רחוקה שהתנחמה בזה ש"איזה כיף שהנשמה שלך מולחנת ואני יכולה פשוט תמיד לשמוע אותה ולדעת מה עובר עליך!!!" התכווצתי. הרגשתי עירומה במידה מסויימת, שלקחו לי. ששום דבר לא נשאר לי לעצמי. אז הפסקתי ללכת עם טישרטס".

"עברו השנים רבדים בתוכי נבנו, הלכו והתחזקו. התחלתי עבודה פנימית אינטנסיבית, תקראו לזה חזרה בתשובה, אתם רואים בעיקר צדדים מאופרים וערוכים שלי, אבל סמכו עלי שאני יודעת להרים טונים;)", היא קורצת.

"במעבר חד ל... נר שמיני 2020. בדיוק שנה מהיום, אני בדירה שלי ברמת השרון, שיא הקורונה. מדליקה חנוכייה לבד. אין אירועי חנוכה, אין הרבה חיכוך עם הבחוץ. יש אותי, את הנרות, וגשם חזק שמכה על החלון" כתבה.

"שמעתי שבנר השמיני כדאי להתפלל הרבה, שזה כל העניין של חנוכה, אמרתי מה יש לי להפסיד, גם ככה זה רק אני והנרות פה.. ואף אחד לא מקשיב, אז אבקש. ואם זה יתגשם זה לא באשמתי... אז שאלתי את עצמי, יובל, מה את רוצה? מה חסר לך? עכשיו כשאת ככה עם עצמך בבית ואף אחד לא רואה?".

ואז ביקשתי להיות צנועה. אבל באמת, באמת באמת באמת מבפנים. מהעומק של הדבר, מהלב של הגזע של ההחלטה. ביקשתי לשמור לי משהו לעצמי. ביקשתי לשמור על עצמי. עברה עליי שנה של מלא בגדים מכוערים וגדולים, כי המחשבה הראשונה של להיות צנועה זה פשוט לטשטש כל זכר למתאר גוף, של לחץ גדול מהסביבה שאהפוך למכוערת", היא משתפת בפתיחות.

"אבל יש שני מלאכים שביקשו לא להיות מתוייגים, אחת תמכה מאחור ואחד מלפנים, וחברים זה קרה. הגשמתי!!!!! סימנתי והגעתי. לא נכנעתי לבחוץ, את היהלומים הכי יקרים שלנו אנחנו שומרים עמוק בפנים, עוטפים ומכסים. גם אם אתם לא מסכימים עם צניעות חיצונית, אני בטוחה שפנימית כולנו אוהבים. ובכלל, כשחלומות מתגשמים להם ככה, באמצע החיים זאת אחלה סיבה להגיע לעולם הזה. לכו עם הלב", היא מסיימת.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן