צביקה גולדברג מונה למנכ"ל ארגון פעמונים

מנכ"ל חדש לארגון פעמונים: צביקה גולדברג, לשעבר מנכ"ל "בעצמי" ששימש בתפקידים בכירים בעולם התקשורת יחליף את דוד קוכמייסטר שמסיים כהונה בת 4 שנים בניהול הארגון

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/12/21 12:57 א בטבת התשפב

צביקה גולדברג מונה למנכ"ל ארגון פעמונים
צביקה גולדברג, המנכ"ל החדש של פעמונים, צילום: ללא

צביקה גולדברג מונה למנכ"ל ארגון פעמונים שמלווה ומסייע לאלפי משפחות ברחבי הארץ להתנהל כלכלית בצורה נבונה ואחראית. גולדברג יחליף את המנכ"ל היוצא דוד קוכמייסטר שמסיים, כהונה בת ארבע שנים כמנכ"ל פעמונים.

גולדברג נבחר לתפקיד על ידי נשיאות הארגון לאחר תהליך איתור יסודי מתוך למעלה מ-250 מועמדים. גולדברג שימש במשך כעשור כמנכ"ל ארגון "בעצמי" המסייע לנשים, גברים ומשפחות מכל קבוצות האוכלוסייה בישראל, בהתמודדות עם אבטלה עמוקה ומתמשכת. בנוסף כיהן  בתפקידים ציבוריים נוספים ובהם יו"ר השולחן העגול הבין-מגזרי במשרד רה"מ. בעבר שימש במשך 16 שנה בתפקידי ניהול ועריכה בכירים במדיות השונות.

בפעמונים הודו לקוכמייסטר על ניהול הארגון בעיקר בשנתיים האחרונות על רקע משבר הקורונה כשמשפחות רבות שנקלעו למצוקה כלכלית פנו לארגון לסיוע וליווי, ועל כך שבתקופתו הארגון גדל והתרחב ונותן מענה היום לכלל המגזרים בחברה הישראלית. בימים אלו מתבצעת החפיפה לתפקיד ועם תחילת 2022 יחל צביקה גולדברג לכהן כמנכ"ל הארגון.

ארגון פעמונים הוא ארגון חברתי ללא כוונות רווח שפועל ליצירת מציאות בה משפחות בישראל מנהלות חיים כלכליים באופן מאוזן, עצמאי ואחראי ובכך לבנות חוסן כלכלי-חברתי. בארגון, זוכה אות הנשיא למתנדב, מעל 3,000 מתנדבים, מכלל המגזרים, הפרוסים בכל רחבי הארץ ובהם יועצים מקצועיים ומומחים.

צביקה גולדברג, מנכ"ל פעמונים הנכנס מסר: "אני שמח מאוד להצטרף לארגון מצוין וחשוב, ולתרום ליכולתם של כל אדם וכל משפחה להתנהל כלכלית באחריות, במיומנות וביושר".

דוד קוכמייסטר המנכ"ל היוצא של פעמונים אמר: "עבורי חווית הניהול של פעמונים בשנים הללו הייתה מדהימה. המתנדבות והמתנדבים, העובדות והעובדים בפעמונים, מסורים, מחויבים, ומקצועיים ברמה כל כך גבוהה, שהם דוחפים את העשייה החברתית של פעמונים למה שהיא. אני מעביר את שרביט הניהול בתחושת סיפוק גדולה לצביקה, ובטוח שהעשייה הטובה הזו רק תגדל עוד ועוד".