זאת בת הזוג החדשה של רובי ריבלין

נשיא המדינה לשעבר בן ה-82 שהתאלמן לפני כשנתיים וחצי, לאחר שנצפה לאחרונה במספר אירועים כשלצדו אישה מסתורית שלאחר מכן הציג אותה כבת זוגו. היום היא נחשפת, ומשתפת מה היא חושבת על הנשיא. כל הפרטים בכתבה שלפניכם

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/11/21 16:23 כ בכסלו התשפב

זאת בת הזוג החדשה של רובי ריבלין
ריבלין, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

לאחר הפרסום אתמול על זוגיות חדשה ומפתיעה של הנשיא לשעבר, נחשפה זהות האישה העונה לשם שרית צמח. הוא הופיע איתה באזכרה לדוד בן-גוריון ואף הציג אותה בפני הנוכחים כבת הזוג שלו.

בשיחה עם 103fm התחמקה צמח מלאשר סופית את הידיעה אך ציינה: "אנחנו מכירים הרבה שנים, עבדתי איתו לפני כ־30 שנה וכעת חזרתי לעבוד איתו". לשאלה על האישור הסופי של הפרסומים שהיא וריבלין בזוגיות השיבה "אני לא מעוניינת לדבר על זה" והוסיפה: "אני לא אמונה על החיים האישיים שלו".

לדבריה, אין אמת בפרסום כי היו יחד באותו אירוע ממלכתי: "מפרסמים הרבה דברים, חשבו שהיינו באזכרה של בן גוריון בשדה בוקר. נתחיל בזה שלא היינו בשדה בוקר. זו המצאה, לא?". היא הוסיפה כי "כל מה שעשה בארצות הברית זה מה שמעניין עכשיו, זוגיות? זה קשקוש, הרי".
"אתה יכול לומר שהוא איש יקר, חכם ואהוב על כל עם ישראל בעולם". אמרה צמח והחמיאה לנשיא "הוא אכן מקסים, חכם, שנון".

כזכור ריבלין, בן ה-82, סיים לפני כארבעה חודשים כהונה של שבע שנים כנשיא המדינה. ריבלין היה נשוי ליפה וילף עד לסוף שנות ה-60, אז נפרדו השניים. בשנת 1971 נישא בשנית, לנחמה, ממנה התאלמן ב-4 ביוני 2019 לאחר מאבק ארוך במחלת ראות קשה. הוא אב לארבעה ובנו הבכור, יואל, נולד מאשתו הראשונה.