"פרצו לי לאינסטגרם" |הבלאק פריידי של יובל דיין

הסלב שיתף באירוע לא נעים שחווה בחשבון האינסטגרם שלו כאשר חשבונו נפרץ והגישה אליו נחסמה. התקרית לא עברה בשקט ובפוסט ברשת חברתית אחרת, פייסבוק, כתב דיין את איחוליו לפורץ ותהה אם מישהו יכול לעזור לו

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/11/21 19:37 יז בכסלו התשפב

"פרצו לי לאינסטגרם" |הבלאק פריידי של יובל דיין
יובל דיין, צילום: פלאש 90, מרים אליסטר

כולנו יודעים שהרשת מלאה בנוכלים ואנשים שרוצים רק לעקוץ אותנו, והבטחון ברשת הוא סוגיה שעולה פעם בפעם. יש אנשים המנהלים עסקים דרך חשבונות ברשתות החברתיות, סביבם מתנהלים חייהם והעסק שלהם. יובל דיין שיתף בפוסט בפייסבוק את החוויה שלו מפריצה לחשבון האינסטגרם שלו.

כך כותב דיין: "אל תשאלו איזה בלאק פריידי היה לי, גנב מסריח פרץ לי לחשבון האינסטגרם והעיף אותי החוצה. איזה סרט מורכב. בכל רגע הוא יכול לפרסם בשמי מה שהוא רוצה ואין לי שום דרך להודיע לעוקבים שלי שזה לא אני", הוא כותב וקורא לעזרה: "אין לי מושג מה עושים עם זה, ואם יש כאן מישהו שיכול לעזור לי, זה יהיה נחמד".

הוא קורא להתפלל שיקרו לפורץ רק "דברים טובים": "עכשיו כולנו נתאחד בתפילה שהגנב החלאה ימות עוד השנה מריקבון בדרכי הנשימה או מסרטן האשכים, מה שיותר כואב. והאמת? פאק דה אינסטגרם". "פשוט כל פעם מחדש מבאס לגלות עד כמה העולם הזה מלא בזבל אנושי, עוד רגע לא נשאר איפה לדרוך", הוא מסיים.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן