הפעם זה באמת קרה: שמעון ריקלין התחתן עם אלונה בר און | צפו

העיתונאי שלקח הפסקה מהסיקור התקשורתי התחתן עם המוציאה לאור של גלובס. בחתונה נצפו מאנשי תקשורת, אך מעל כולם בלט יו"ר האופוזיציה, בנימין נתניהו, שבירך את הזוג: "שירבו שמחות בישראל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/11/21 20:53 ז בכסלו התשפב

הפעם זה באמת קרה: שמעון ריקלין התחתן עם אלונה בר און | צפו
ריקלין, צילום: Gili Yaari /Flash90

עיתונאי "ערוץ 20" שמעון ריקלין נשא הערב (ו') לאישה את אלונה בר און, המוציאה לאור של העיתון "גלובס", לאחר שנה וחצי של זוגיות. בין האורחים הרבים ניתן היה לראות את חבריו העיתונאים ינוןו מגל, בועז גולן ואראל סגל. ראש האופוזיציה בנימין נתניהו, שהגיע כמובן גם הוא, ברך את הזוג: "שירבו שמחות בישראל".  

אתמול, צייץ ריקלין בחשבון הטוויטר שלו שהוא מתרגש, אך לא הסביר ממה. לפני מספר שבועות כתב ריקלין במפתיע, כי החליט לקחת הפסקה מהעיסוק בתקשורת: "לפעמים אדם צריך לצאת להפסקה ולהתבונן. ולבדוק האם מה שהוא עושה מתאים לו ומהווה עשייה משמעותית עבורו. לכן אני יוצא לחופשה מהתוכנית שלי ובכלל מהתקשורת. וגם פה אשתדל לצמצם נוכחות ולהתעסק בנושאים אחרים. תודה לערוץ 20 על הכל ולכל הצופים היקרים שלי. 'כי חכמה הדרך מהצועד בה' נתראה בשמחות".

לפני כחמישה חודשים פורסם כי בר און וריקלין התחתנו, אך החגיגה היתה מוקדמת מדי. ריקלין הכחיש את הידיעה בפני "חדשות כיפה": "השמועות והידיעות על חתונתי אינן נכונות. עיתונות או נמות. נא לחזור לשגרה".

 

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן