מסיבת עיתונאים: שמעון רקלין מתחתן היום וזאת הכלה המאושרת

איש התקשורת הסרוג שמעון רקלין יעמוד שנית מתחת לחופה ויתחתן עם המ"ולית של העיתון גלובס | ריקלין שומר על פרטיות בנוגע לאירוע אבל לא התאפק ושיתף בתחושות: "האמת, מתרגש"

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/11/21 14:01 ז בכסלו התשפב

מסיבת עיתונאים: שמעון רקלין מתחתן היום וזאת הכלה המאושרת
מזל טוב., צילום: אמיר לוי/פלאש 90

מזל טוב לשמעון ריקלין: איש התקשורת הסרוג שמוכר בתור מגיש בכיר בערוץ 20 וכאושיית טוויטר,  מתחתן היום בשנית, הכלה המאושרת היא אשת התקשורת אלונה בר-און שמשמשת כמוציאה לאור של העיתון הכלכלי גלובס.

ריקלין שומר על המון פרטיות בתחום המשפחתי אבל פיזר מספר רמזים בתקופה האחרונה. לפני מספר שבועות כתב ריקלין: "לפעמים אדם צריך לצאת להפסקה ולהתבונן ולבדוק האם מה שהוא עושה מתאים לו ומהווה עשייה משמעותית עבורו, לכן אני יוצא לחופשה מהתוכנית שלי ובכלל מהתקשורת". והיום מתבררת הסיבה לפרסומים.

לפני יומיים צייץ ריקלין: "האמת, מתרגש", וקיבל ברכות חמות מכל הברנז'ה העיתונאית. ריקלין נולד בשכונת יד אליהו שבתל אביב, למד במכינה לישיבות בני עקיבא גבעת שמואל ובישיבת בר-אילן. ריקלין היה נשוי בעבר לניצנית, בתו של ישראל הראל, ולהם שלושה ילדים. בני הזוג התגוררו במעלה מכמש, שם שימש ריקלין כיושב ראש המזכירות. ביתו נבנה על ידי חברת אמנה במקום שנטען לאחר זמן שהוא מחוץ לתוכנית המתאר וכי הוא קרקע פרטית של תושבי הכפר דיר דיבוואן. ביוני 2020 התגרש, ועבר לגור בתל אביב. החל משנת 2021 הוא בן זוגה של מו"לית גלובס, אלונה בר און, והיום השניים מתחתנים.