הגיע לזמר במסכה כרוגלך ולא מתכוון לפרוש: "הכל יהיה בסדר בעזרת השם"

מושיק עפיה נחשף בתכנית המצליחה ומכחיש את השמועות כי פרש מעיסוק במוזיקה: "מעולם לא אמרתי שפרשתי. אולי כתב כזה או אחר מישהו כתב את זה". עוד אמר הזמר הים-תיכוני כי הוא עובד על שיר חדש שיצא בקרוב

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/11/21 13:07 ו בכסלו התשפב

הגיע לזמר במסכה כרוגלך ולא מתכוון לפרוש: "הכל יהיה בסדר בעזרת השם"
מושיק עפיה, צילום: יניר סלע, ויקיפדיה

בתכנית המצליחה "הזמר במסכה" נחשפה אתמול (ג') זהותו של הרוגלך - הזמר הים-תיכוני מושיק עפיה. הזמר שנכתב לפני מספר חודשים כי הודיע על הפסקה מתעשיית המוזיקה, הצליח להפתיע את השופטים והצופים. בראיון ברדיו צפון, הכחיש הבוקר עפיה את הפרישה המדוברת ואף הכריז על שיר חדש שיוציא בקרוב "בעזרת השם".

"אני מעולם לא אמרתי שפרשתי", טען עפיה בהחלטיות. "זה אולי כתב כזה או אחר מישהו כתב את זה, אולי אנשים הבינו כאילו אני אמרתי את זה. לא היה ולא נברא". 

"אני אכן בהפסקה, אני לא עושה כלום. הקריירה שלי לא תסתיים בתוך רוגלך, למרות שזו הייתה אחלה חווייה. נהניתי מאוד. זה לא שאתמול אמרתי אני הרוגלך ויאללה ביי. המוזיקה זה מולד, זה לא משהו שאפשר לעקור מהגוף שלי, אני חי, נושם את המוזיקה. זה לא שאמרתי ביי. זה לא משהו שאתה יכול לעזוב, להיפרד ממנו".

עפיה הסביר כיצד יצא שהשתתף בתכנית: ""הזמר במסכה צולם בזמן הקורונה, ככה שהייתי פנוי והייתי בלי הופעות ובלי כלום. כמו כולם בתחום התרבות. ישבתי שנה וחצי בבית, וזה התחיל לשגע אותי. אני לא לוקח שום הופעות, לא שום דבר. היום אני בתחום הרכב, אבל אני לא שולל חזרה למוזיקה. אני מקליט שיר לבת שלי אמילי עם תמר יהלומי ויונתן קלימי, שיר שקט, מרגש ייצא לקראת סוף השנה בעזרת השם".


(מושיק עפיה נחשף ב"זמר במסכה")