החתונה בדרך? צופית גרנט נחשפת: אין מניעה ששולי ואני נתחתן

המגישה והשחקנית שמנהלת בשנה האחרונה זוגיות עם השחקן והזמר שולי רנד, מספרת על החיבור ביניהם: "הנשמות שלנו נפגשו והפכו לנשמה אחת", וטוענת: "הגט שלו מופקד ברבנות והיא יכולה לקחת את הגט בכל רגע"

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/09/21 08:44 כד בתשרי התשפב

צופית גרנט נחשפת: אין מניעה ששולי ואני נתחתן
צופית גרנט, מתחילה לחפש כיסוי ראש?, צילום: אילן בשור

לפני קצת יותר משנה נחשפנו לזוגיות המפתיעה והפוטוגנית בין המגישה והשחקנית צופית גרנט, ובין הזמר והשחקן שולי רנד. הם ניסו להישאר מחוץ לאור הזרקורים, אך יחסיו של שולי רנד עם מיכל, זוגתו לשעבר הביא את העיסוק בהם למרכז הבמה.

כעת, רגע לפני שעולה העונה ה-12 של "אבודים" בהנחיית גרנט, היא נחשפת בראיון לידיעות אחרונות ומספרת על תחילת הקשר בין השניים: "החיבור הכי גדול בינינו זה הדמיון בינינו. אנחנו מאוד דומים באישיות שלנו. יצאנו לדרך ובכלל לא הייתה אופציה אחרת. כאילו הנשמות שלנו נפגשו והפכו לנשמה אחת", אמרה צופית וסיפרה כי, "באיזשהו שלב הוא נחשף בפניי על מה שהוא עובר ובתוך התהליך הזה התאהבנו בצורה בלתי נתפסת. לי באופן אישי יש יכולת להחזיק מורכבויות אני לא מפחדת מאנשים וממה חושבים עליי". 

המגישה הוסיפה ואמרה כי, "הבנתי שגם אם יש באהבה הזו מחיר הוא שווה את המחיר. הוא עזב את הבית שלו לפני הרבה שנים ונלחם על הגט מעל לשלוש שנים. זה לא קשור אליי ואין שום סיבה שהוא יישאר לבד בגלל שיש מישהי שלא רוצה לשחרר אותו. לתוך זה לי לא היית השום בעיה להיכנס. הוא לא בגד באף אחד ולא בוגד ולא יודע מה זה. בנאדם הכי אמין, נאמן עדין. אני רואה את החברים שלו כמה הם אוהבים אותו".

"מה מונע מכם להתחתן?", גרנט נשאלת ועונה בצורה חדה: "אין מניעה יותר. הגט שלו מופקד ברבנות והיא יכולה לקחת את הגט בכל רגע".