אברהם טל הציל אישה ממוות: "זו מתנה גדולה מאלוהים"

הזמר והיוצר אברהם טל עושה טוב גם רחוק מאור הזרקורים, אמש אישה אלמונית איבדה שליטה על רכבה בכביש 6 ונתקעה בצד הדרך, טל הבחין בה והתעקש להישאר איתה שעות

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 07/11/21 09:38 ג בכסלו התשפב

אברהם טל הציל אישה ממוות: "זו מתנה גדולה מאלוהים"
אברהם טל , צילום: יונתן סינדל/ פלאש 90

ענבר שמים לא האמינה שזה קורה לה, נסיעה שגרתית בכביש שש נגמרה באיבוד שליטה על הרכב וכמעט תאונה טראגית. הראשון שהגיע להעניק לה עזרה היה לא אחר מהזמר אברהם טל שחיכה איתה יותר משעתיים.

ענבר סיפרה בפייסבוק על רגעי החרדה: "21:00 בערב, חושך מצרים כביש 6 נוסעת לבד מהצפון ביונדאי i 10 בת שנתיים לכיוון המרכז. בלי הכנה מוקדמת פתאום בשניה אחת אני מאבדת שליטה על הרכב מסתחררת ועפה בסללומים בין הנתיבים ולא מצליחה לעצור את הרכב. מחזיקה את ההגה בשתי ידיים ומנסה לעשות הכל חוץ מלעוף במהירות כזו לתוך מעקה הבטיחות.

שומעת צפירות של רכבים אחרים ומתפללת לא להתנגש באף אחד, בכל זאת, אנחנו בכביש בו המהירות המותרת היא 120 קמ״ש. רואה מאחוריי רכב Dodge ענק שקולט מה קורה לי. הוא האט את התנועה שאף רכב לא יתנגש בי והתפלל גם הוא שהרכב שלי כבר יתייצב ויעצור.

הצלחתי לעצור עשרה סנטימטר ממעקה הבטיחות והגוף שלי קפא. רכב ה Dodge עצר מאחוריי והמתין שהתנועה תירגע כדי שיוכל לצאת אלי. הוא פתח לי את דלת הנהג והרגיע. נתן לי מים ומעיל, ניסה להוציא אותי מהרכב כדי שנעבור למאחורי מעקה הבטיחות. אני בוכה בהיסטריה והבחור מרגיע אותי בקור רוח מופתי".

הסיבה לאבדן השליטה הייתה מלחיצה לא פחות: "מסתכלים על הרכב ומבינים שכנראה יש מי ששומר עלי מלמעלה. במהירות 120 קמ״ש התפוצץ לי הצמיג האחורי ברכב ועפו ממנו חלקים באותן שניות האימה אחרי כמעט חצי שעה שאנחנו יחד, ממתינים לסייר של כביש 6 ולמשטרה אני רואה שאני מזהה את הבחור שלידיי. שואלת אותו בעיניים נפוחות ״איך קוראים לך?״ הוא עונה במבוכה ״אברהם״.. הבכי התחלף בצחוק כי אני קולטת שאני באמצע כביש 6 עם לא אחר מאשר אברהם טל".

הזמר האהוב לא הסכים לשמוע על לעזוב אותה בצד הדרך ושר לה את מיטב הלהיטים שלו: "היינו שם שעתיים. קפואים מקור, אמצע הלילה בכביש 6. שעתיים שלמות שבהם אברהם מנסה להרגיע אותי, לשיר לי שירים, שיחות על החיים ולהיות שם בשבילי. ביקשתי ממנו כמה פעמים שילך כי אני כבר מתאוששת ואין סיבה שימשיך לבזבז את הזמן שלו כאן. הוא אמר לי ״אם היית אחותי הקטנה לא הייתי עוזב אותך כאן לבד בחיים״. ונשאר".

אחרי פרסום הסיפור, הגב טל לאירוע בצניעות וכתב: "מה שמרגש אותי בכל הסיפור הזה זה כמה אנחנו צמאים לטוב, כמה התעייפנו מחדשות רעות. עשיתי משהו שאני חושב שכל אחד אחר היה פועל בדיוק כמוני ושעכשיו זה לא הזמן למילים. אני קיבלתי מאותה הבחורה מתנה גדולה. היא סיפרה לי את סיפור חייה, שכמובן לא אחשוף, אבל אומר בכלליות שמדובר בלוחמת בצבא, שנלחמה על חייה והרימה אותם בכוחות עצמה למסלול טוב. דיברנו על הילדים שלי ושיתפתי אותה עד כמה שאני עוד רוצה להתקרב אליהם ובזכות השיחה הזו לקחתי למחרת את הבנים שלי לסופ"ש טיול במדבר שקירב בינינו מאוד. אין פה מקריות. זו מתנה גדולה מאלוהים".


(אברהם טל).