יריד החשיפה ופרגון לשירות הלאומי אזרחי

בחסות הרשות לשירות לאומי-אזרחי, משרד החינוך וחמ"ד, מתקיים בבנייני האומה יריד חשיפה למועמדות החדשות, המציג את כל המידע הנדרש אודות מסלולי ההתנדבות. בנט: "הזדמנות למימוש הפוטנציאל של אלפי נערות ונערים מכל שדרות החברה הישראלית"

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/11/21 20:58 כו בחשון התשפב

יריד החשיפה ופרגון לשירות הלאומי אזרחי
צילום: מירי שמעונוביץ

יריד החשיפה המיוחד למועמדות לשירת הלאומי התקיים היום בבנייני האומה בירושלים (ב') וצפוי להיערך גם מחר. היריד כולל חשיפה לאפשרויות השירות והופעה של הזמר נתן גושן. 

היריד, בחסות רשות השירות הלאומי- אזרחי, משרד החינוך והחמ"ד, מציג למועמדות להתנדבות את כל המידע הנדרש אודות הצטרפות למערך השירות הלאומי ומקומות השירות הפתוחים בפניהם. צפויות לבקר ביריד למעלה מ6,000 תלמידות אשר יסיירו בין הדוכנים השונים, כאשר כל דוכן מסביר על הפעילות של בנות השירות בארגון, החל בבתי חולים, חינוך, רווחה ועד ארגונים מסווגים ביותר שניתן לשרת בהם.

מתוך הכנס

מתוך הכנס צילום: באדיבות השירות הלאומי אזרחי

ראש הממשלה נפתלי בנט שלח סרטון ברכה למועמדות: "השירות הלאומי - אזרחי הוא אחד המפעלים החברתיים החשובים בישראל, ומהווה את ההזדמנות למימוש הפוטנציאל של אלפי נערות ונערים מכל שדרות החברה הישראלית, לתרום למען המדינה, למען החברה ובעיקר למען אלה הזקוקים לסיוע ולתמיכה". 

עוד הוסיף בנט, "אני מודה לכן על ההחלטה לעשות ציונות, לתרום לחברה ולמדינה במסגרת השירות הלאומי - אזרחי, ומאחל לכן שתדעו לקבל את הבחירה הנכונה לקראת תקופה כל כך חשובה ומשפיעה בחיים". 

מנכ"ל רשות השירות הלאומי-אזרחי, ראובן פינסקי, מסר: "השירות הלאומי - אזרחי הולך ותופס מקום של כבוד בחברה הישראלית, כחוד החנית של החוסן הלאומי האזרחי. למעלה מ 18,000 מתנדבות ומתנדבים בחברה, בחינוך, בבריאות ברווחה ובכל מקום בהם נדרשים, השירות הלאומי הופך להיות כוח מוביל כחוד החנית בחברה הישראלית". 

נתן גושן בהופעה

נתן גושן בהופעה צילום: באדיבות רשות השירות הלאומי- אזרחי

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן