השחקנית לירון ויסמן מחפשת אהבה בדרך מקורית

הכוכבת של הסדרה "המדרשה" שיתפה את עוקביה ברשתות החברתיות בבקשה אמיצה שיעזרו לה למצוא בן זוג. בעבר סיפרה בראיון על הקרבה לדת, ואמרה כי היא לא אוהבת את ההגדרה של חוזרת בשאלה

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/10/21 13:15 טז בחשון התשפב

השחקנית לירון ויסמן מחפשת אהבה בדרך מקורית
צילום: shutterstock

השחקנית לירון וייסמן, שמוכרת לנו בעיקר מהסדרה "המדרשה" בה שיחקה את אביגיל, הפסיכולוגית הראשית של המוסד, ומהסרט הדוקומנטרי "סוכנת בלב ביירות", התחילה בחיפוש אחר בן זוג חדש, ובדרך מקורית ואמיצה למדי. בפוסט שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה כתבה, "יש לכם מישהו להכיר לי? יאללה, אני רצינית. מישהו, בן". 

לאחר התגובות המשעשעות שהתקבלו, היא הוסיפה, "תקשיבו, אני בוכה מהתגובות. לא סער פרידה ולא תום שלייפר. לא נתי מלשחרר את הילד ואפילו לא ירון ממשחק החיים. מישהו חדש, פרש, מרגש. יש לכם?". בעברה הייתה נשואה לבמאי יובל שפרמן ולהם יש שתי בנות. 

וייסמן, בת 41, גדלה ביישוב כוכב יאיר ולמדה בבית ספר דתי. בראיון שהעניקה בעבר לעיתון ישראל היום סיפרה שהיא לא אוהבת את ההגדה של חוזרת בשאלה. "תפילות לא מרגישות לי דבר זר אלא משהו נורא טבעי. אני נוסעת המון להוריי שבכוכב יאיר, אבא שלי דתי, ואנחנו הולכים לבית כנסת עם הבנות. אני מתפללת בחגים, שומרת כיפור, וכמובן מתפללת תפילת נעילה. זה דבר מדהים בעיניי, תפילה".