עוזב את המסך שמעון ריקלין בבשורה דרמטית: "לפעמים אדם צריך לצאת להפסקה"

העיתונאי והפרשן של ערוץ 20 הודיע ברשת החברתית שהוא יוצא לחופשה מהתוכנית, "ובכלל מהתקשורת". עוד הוסיף, בהתייחסו לטוויטר, "גם פה אשתדל לצמצם נוכחות ולהתעסק בנושאים אחרים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/10/21 21:12 יד בחשון התשפב

שמעון ריקלין בבשורה דרמטית: "לפעמים אדם צריך לצאת להפסקה"
שמעון ריקלין, צילום: Moshe Shai/FLASH90

העיתונאי והפובליציסט המוכר שמעון ריקלין יצא הערב (ד') בהודעה דרמטית, כאשר הודיע לקהל עוקביו ברשתות החברתיות שהוא מתכוון לפרוש. בציוץ שהעלה לחשבון הטוויטר שלו כתב, "לפעמים אדם צריך לצאת להפסקה ולהתבונן. ולבדוק האם מה שהוא עושה מתאים לו ומהווה עשייה משמעותית עבורו".

"לכן אני יוצא לחופשה מהתוכנית שלי ובכלל מהתקשורת. וגם פה אשתדל לצמצם נוכחות ולהתעסק בנושאים אחרים. תודה לערוץ 20 על הכל ולכל הצופים היקרים שלי". את דבריו סיים בציטוט "כי חכמה הדרך מהצועד בה. נתראה בשמחות". 

ריקלין החל את עבודתו הציבורית עוד בתקופת הסכמי אוסלו, כאשר יה פעיל למען זכויות יהודים בהר הבית. לאחר מכן התמודד בבחירות המקדימות לבית היהודי אולם דורג במקום לא ריאלי ולא נכנס לכנסת. ריקלין שימש כחבר פאנל בערוצים השונים ומאז שנת 2018 שימש בפרשן המדיני של ערוץ 20, במהדורת החדשות של הערוץ. כמו כן, כתב טורי דעה ל"מקור ראשון ועיתון "בשבע". בתחילת 2018 דורג על ידי גלובס במקום ה-22 ברשימת 50 העיתונאים המשפיעים בישראל לשנת 2017.