מיכל אנסקי בחרה לבתה שם מפרשיות קריאת שמע

מגישת מאסטר שף סיפרה לקהל עוקביה ברשת על השם המיוחד שבחרה לבתה השלישית, אחות לדניאלה וגבריאל-לי. רמז: בחיים לא תנחשו

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/10/21 21:49 ז בחשון התשפב

מיכל אנסקי בחרה לבתה שם מפרשיות קריאת שמע
מיכל אנסקי, צילום: Yonatan Sindel / Flash90

הדוגמנית והגסטרונומית המפורסמת מיכל אנסקי חגגה שמחה כפולה בתחילת השבוע, כאשר ילדה את בתה השלישית בדיוק ביום הולדתה ה-41. יחד עם בן זוגה אייל, היא הביאה שתי בנות, אשר האחרונה בהן, אחות לגבריאל-לי בת השנה וחצי. מנישואיה לרועי חמד, יש לה בת נוספת בת 10 בשם דניאלה. 

כמה ימים לאחר הלידה, חשפה היום (ד') מיכל את השם המיוחד שבחרה להעניק לבתה: "מאודי". "בקריאת שמע אנחנו נקראים לאהבה; וְאָהַבְתָּ אֵת ה' אֱלֹהֶיךָ, בְּכָל-לְבָבְךָ וּבְכָל-נַפְשְׁךָ וּבְכָל-מְאֹדֶךָ (דברים ו')", כתבה אנסקי בחשבון האינסטגרם שלה, "כל בוקר אני מצוות לאהוב בליבי, בנפשי ובכל מאודי. מכאן שמך יפה שלי - את כל כולי, באת ממני אליי ביום הולדתי, ואבא ואני אוהבים אותך מאוד".

כזכור, לפני כשנתיים אנסקי התמודדה עם "שיתוק על שם בל", אשר הותיר אותה משותקת בחצי פנים. במהלך ההתמודדות, פרסמה גילוי לב מרגש שבו בין היתר כתבה: "ואז, ברגע אחד זה קרה, ובכל פעם שהייתי מביטה במראה הייתי רואה פרצוף שבור, חצוי, מעוות. כמעט ולא יצאתי מהבית. ובמעט שיצאתי הייתי מתעטפת בצעיף וכובע ולא כהגנה מפני הרוח, אלא כהגנה מפני הפחד ששיתק אותי. מי אני עכשיו? מה יהיה איתי".