בשעה טובה בפעם השלישית: מיכל אנסקי ילדה בת

השופטת האהובה של מאסטר שף אנסקי נצלה את פגרת הצילומים של ריאליטי הבישולים והגיעה היום לבית החולים ללדת את בתה השלישית. מזל טוב להורים המאושרים

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/10/21 11:49 ה בחשון התשפב

בפעם השלישית: מיכל אנסקי ילדה בת
מיכל אנסקי. מזל טוב, צילום: כאן תאגיד השידורים הציבורי

אחרי תשעה חודשים של ציפייה, שופטת מאסטר שף מיכל אנסקי ילדה היום את בתה השלישית, אחות קטנה לדניאלה (10), בתה הבכורה של אנסקי מנישואיה הראשונים, וגבריאל-לי בת השנה ושבעה חודשים, בתם המשותפת של אנסקי (41) ובן זוגה הנוכחי אייל אמיר (38). 

כזכור לפני כשנתיים אנסקי התמודדה עם "שיתוק על שם בל", אשר הותיר אותה משותקת בחצי מפניה.  במהלך ההתמודדות  פרסמה גילוי לב מרגש שבו בין היתר כתבה: "ואז, ברגע אחד זה קרה, ובכל פעם שהייתי מביטה במראה הייתי רואה פרצוף שבור, חצוי, מעוות. כמעט ולא יצאתי מהבית. ובמעט שיצאתי הייתי מתעטפת בצעיף וכובע ולא כהגנה מפני הרוח, אלא כהגנה מפני הפחד ששיתק אותי. מי אני עכשיו? מה יהיה איתי?".

עוד הוסיפה אנסקי על התקופה הקשה: "לכן, החלטתי לצאת מהבית, ולהמשיך את חיי, כמו שאני, חיוך שבור או מלא זה כבר לא מעניין. כמובן, שאמשיך לעשות כל מה שצריך כדי להבריא את עצמי, וכבר לא משנה לי כמה זמן זה ייקח, כי הרגשת השלמות שבי כבר קיימת, ואיתה אני צועדת, והיא אינה תלויה עוד רק במה שנראה לעין" עכשיו כשההתמודדות מאחוריה ועם בת חדשה מערכת כיפה מאחלת לה רק בשורות טובות.

מעניין איזה שם מיוחד התינוקת החדשה תקבל. כתבו לנו בתגובות את הניחושים שלכם.


(מיכל אנסקי מספרת על השיתוק).