מאיר ליוש במשרד אסטרטגיה חדש

קובי דילמוני, גלעד ויס ומאיר ליוש, אנשי מגזר פפולרים פותחים משרד אסטרטגיה חדש: "מביאים לציבוריות הישראלית את היכולות שמאפשרות לנוע בשולחן השח-מט הסוער הזה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/10/21 19:53 ד בחשון התשפב

מאיר ליוש במשרד אסטרטגיה חדש
שותפי משרד Q עם מרים פרץ, צילום: מאיר ליוש

משרד אסטרטגיה חדש של המגזר יוצא לדרך - "Q". מאיר ליוש, פעיל חברתי ואיש פוליטי מפרסם היום (א') על הקמת משרד אסטרטגיה יחד עם שותפים: "קובי דילמוני, גלעד ויס ואני. אנחנו מביאים לציבוריות הישראלית את היכולות שמאפשרות לנוע בשולחן השח-מט הסוער הזה. אסטרטגיה פוליטית, ניהול קמפיינים פוליטיים, הכרה מעמיקה של העבודה הפרלמנטרית והחקיקה, "שחייה" בעולם התקשורת והרשתות החברתיות, יכולת ניהול מאבקים חברתיים וניהול משברים מוכחת, ניהול קמפיינים למימון המונים, והכי חשוב – היכרות אישית, אינטנסיבית ומתעדכנת עם כל מה שקורה בשטח בכל זמן נתון".

ליוש מסביר את הניסיון שיש לו ולשותפיו: "לכל אחד מאיתנו, ביחד ובנפרד יש ניסיון ארוך שנים בכל התחומים האלו. עבדנו ביחד במשרדי ממשלה, בכנסת ובמפלגות המחנה הלאומי. הובלנו מהלכים, חלקם גלויים, חלקם פחות, ובעיקר: עשינו את מה שטוב וחשוב לאלו שעבדנו איתם והבאנו אותם ליעד".

ואם שאלתם למה קוראים להם Q, אז התשובה היא מעולם המשחקים: "האות Q מייצגת את המלכה על לוח השחמט. הכלי הכי חזק שיש, שיכול לנוע לכל הכיוונים, להגיע מהר יותר וחזק יותר אבל מסוגל לתמרן ביעילות במציאות מורכבת ומשתנה בכל רגע נתון. "

בין לקוחות המשרד ניתן למצוא חברי כנסת, שרים, ראשי ערים, ארגונים חברתיים ועמותות, מועמדים פוליטיים ועוד.