ליאור נרקיס על תהליך ההתחזקות: "מגדיר את עצמי כמסורתי פלוס"

הזמר המפורסם סיפר בראיון כי בשנים האחרונות הוא עובר התקרבות לדת, שמסייעת לו "להזיז את הפחדים הצידה. היום אני מפחד רק על הבריאות של הקרובים לי". על המשפחה הוא אומר, "אני לא כופה על אף אחד את השבת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/10/21 10:17 ד בחשון התשפב

ליאור נרקיס על תהליך ההתחזקות: "מגדיר את עצמי כמסורתי פלוס"
ליאור נרקיס, צילום: Gideon Markowicz/Flash90

הזמר והיוצר ליאור נרקיס כבר סיפר בעבר כי הוא התחיל לשמור שבת. נרקיס, שבשנים האחרונות עובר עם אשתו ספיר תהליך הדרגתי של התחזקות, אמר: "זה עושה לי טוב בנפש, בנשמה". אלא שמתברר שלאחרונה הוא ביצע התקדמות משמעותית בנושא. 

בראיון שהעניק בסוף השבוע למוסף "7 ימים" של ידיעות אחרונות סיפר: "בשנים האחרונות התחזקתי המון באמונה, ככה שהזזתי את כל הפחדים הצידה. פעם היו לי יותר פחדים, כמו לאבד את הקול, את אהבת הקהל. היום אני מפחד רק על הבריאות של הקרובים לי. התחלתי לשמור שבת מראש השנה של 2020. אני מגיע לכל התפילות בשבת, וכשר אני אוכל תמיד". 

באשר להשפעה על המשפחה הוא מוסיף כי ''המשפחה מקבלת את זה שאני שומר שבת, אשתי גדלה בבית ספר דתי וזה מוכר לה מהבית. אני לא כופה על אף אחד את השבת ונותן לילדים את המרחב שלהם, את המקום לבחור, להפעיל טלוויזיה למשל. אשתי ואני שומרים ככל שאנחנו יכולים".

במענה לשאלה האם יסתובב בקרוב עם כיפה השיב, "אני חושב שהכל נמצא בלב ובנשמה. אני כן משתמש בתקופה האחרונה הרבה יותר בכיפה, כשאני מברך ברכות מסוימות, אז יוצא שרוב היום אני עם כיפה בבית. היום אני מגדיר את עצמי כמסורתי פלוס, לא כאדם דתי. עושה לי טוב להתפלל".

לאחרונה פורסם כי הזמר הזמין את אחד הנוכחים לעלות לבמה עם כוסית משקה, אלא שהוא מעד על הכבלים והפך לנכה. בפסק הדין קבע בית המשפט כי נרקיס יפצה את הנפגע במיליוני שקלים.