זמר מפורסם יפצה במיליוני שקלים אדם שנפל בהופעה שלו

הזמר הזמין את אחד הנוכחים לעלות לבמה עם כוסית משקה, אלא שהוא מעד על הכבלים והפך לנכה. בפסק הדין קבע בית המשפט כי נרקיס יפצה את הנפגע במיליוני שקלים

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 05/10/21 10:12 כט בתשרי התשפב

זמר מפורסם יפצה במיליוני שקלים אדם שנפל בהופעה שלו
ליאור נרקיס, צילום: Gideon Markowicz/Flash90

הופעות מוזיקליות טובות תמיד עושות טוב על הנשמה, במיוחד כאשר הן מעורבות באירוע משמח כמו חתונה. אלא, שלפעמים התוצאות הן הרות אסון, לחוגגים וגם למופיעים. כפי שעולה מפסק הדין של בית המשפט המחוזי בתל אביב. 

במהלך הופעה של ליאור נרקיס שהתקיימה במהלך חתונה לפני כמה שנים, אדם עלה לבמה כדי להגיש וויסקי לזמר על פי בקשתו, ומעד על כבלים. בעקבות הנפילה הוא נפצע והפך לנכה. בתביעה שהגיש נגד אולם האירועים "אווינו" וחברת ההפקות "מנורה", שיוצגו על ידי עורכות הדין שיראל סלע והדס אסף, תבע הנפגע פיצויים. אלא, שהנתבעים ביקשו לצרף לתביעה גם את ליאור נרקיס וחברת ההפקה, זאת כיוון שלטענת האולם הוא סיכן את הנפגע כאשר ביקש ממנו שתייה לבמה. 

הזמר, שיוצג על ידי עורך הדין נתנאל בירן, סיפר בבית המשפט כי כלל לא התכוון שהנפגע יעלה לבמה. "רציתי לכבד אותו, סימנתו לו שיביא כוס וישב עם החברים שלו, לא תכננתי שמישהו יעלה לבמה". עוד הוסיף כי "התכוונתי שהוא יביא ואני אעשה לו לחיים ככה מרחוק ואני אטעם קצת. אני לא שותה בהופעות". 

השופטת קבעה כי נרקיס היה צריך לצפות שהנפגע יעלה עבורו את הכוס לבמה, על פי בקשתו, ולכן פסקה כי הזמר וחברת ההפקה נדרשים לשלם פיצויים בגובה 2.3 מיליון שקלים. מעורך דינו של נרקיס נמסר: "פסק הדין הולך לשנות באופן דרסטי את פני התרבות בישראל". 

על פי פסק הדין, נרקיס טען כי בהופעות של זמרים מהז'אנר הים תיכוני מקובל שאנשים עולים לבמה. "הם עולים לבמה מקדימה, מהבמה, על הכיסאות, מה שתרצי". עוד הוסיף כי אם הוא יעמוד על כך שאורחים לא יעלו לבמה, לא יזמינו אותו לשיר בחתונות.

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן