ליאת קליין תוביל את מחלקת דת ומדינה בתנועת נאמני תורה ועבודה

מינוי חדש בתנועת נאמני תורה ועבודה: עו"ד קליין, בוגרת מדרשת לינדנבאום שעבדה כמנהלת פרויקטים במשרד האוצר תחליף את תני פרנק. "אנו בטוחים ביכולותיה להוביל את שינויי המדיניות הנדרשים ברוח ערכי תורה ועבודה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/10/21 12:15 כט בתשרי התשפב

ליאת קליין תוביל את מחלקת דת ומדינה בתנועת נאמני תורה ועבודה
צילום: ללא

עו"ד ליאת קליין, מוסמכת במשפט ציבורי ובינלאומי מטעם האוניברסיטה העברית בירושלים, תוביל את מחלקת דת ומדינה של התנועה ותרכז את הנושאים בתחום בהם עוסקת התנועה לאורך השנים.



קליין, נשואה לרליק ואם לשיר בן השנה, מתגוררת בשומרון, בוגרת מדרשת לינדנבאום ובעלת ניסיון רב בעבודה עם עמותות וארגונים לתיקון חברתי. היא ניהלה את המחלקה המשפטית של איגוד מרכזי הסיוע לנפגעות ונפגעי תקיפה מינית בישראל ובשנתיים האחרונות עבדה כמנהלת פרויקטים במשרד האוצר.
ליאת מצטרפת לרב ד"ר עידו פכטר שהחל את עבודתו בתנועה לפני מספר חודשים, ומחליפה את תני פרנק שמילא את התפקיד בשש השנים וחצי האחרונות. 

שמואל שטח, מנכ״ל תנועת נאמני תורה ועבודה: "ליאת בעלת ניסיון רב בחקיקה וקידום מדיניות ועבודה מול משרדי ממשלה. אנו בטוחים ביכולותיה להוביל את שינויי המדיניות הנדרשים ברוח ערכי תורה ועבודה, ומאחלים לה הצלחה רבה בחיזוקה של היהדות בישראל. בהזדמנות זו מבקשים להודות לתני פרנק שפעל רבות  בתחומי הדת והמדינה במקצועיות ובמסירות גדולה". 

עו"ד ליאת קליין אמרה: "אני שמחה ונרגשת להצטרף לתנועת נאמני תורה ועבודה ולקחת חלק בהנעת המהלכים החשובים שבסופם יזכו אזרחי המדינה לשירותי דת טובים ומדויקים יותר".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן