יפסיק לקום מוקדם? השינוי שצפוי לאברי גלעד

מגיש תוכנית הבוקר הוותיק צפוי לערוך שינוי משמעותי בחייו, כאשר יעבור לרצועת השידור של השעה שבע בערב. על פי הגורמים, המהלך ככל הנראה יצא לפועל אם כי צפוי להתעכב עד למציאת מחליף

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 30/09/21 16:09 כד בתשרי התשפב

יפסיק לקום מוקדם? השינוי שצפוי לאברי גלעד
צילום: צילום מסך "העולם הבוקר"

אברי גלעד, איש התקשורת הוותיק, שמגיש באופן קבוע את תוכנית הבוקר של רשת 13, צפוי לעזוב, כך עולה מדיווח של ישראל היום. גלעד יעזוב את התוכנית "העולם הבוקר" לטובת רצועת השידור של השעה שבע בערב, הרצועה המקדימה למהדורה המרכזית שתנסה להוות חלופה לתוכנית חיסכון של קרן מרציאנו בחדשות 12. 

עוד עולה מהדיווח של כתב ישראל היום, כי ככל הנראה כל הגורמים המעורבים בחלופה מעוניינים שהיא אכן תתקיים, אך המהלך עלול להתעכב עד למציאת מחליף לתוכנית הבוקר. 

במידה והשינוי בלוח השידורים אכן יתרחש, מדובר בהבדל עצום עבור שדרן הטלוויזיה, שהיה רגיל לקום מוקדם מדי יום לתוכנית הבוקר הזו ב-15 השנה האחרונות. לאחרונה סיפר גלעד בשידור חי בתוכנית, כי הוא איחר לקום בבוקר, לראשונה מזה 18 שנה.  "התעוררתי בשעה 6:15. פקחתי את עיני וראיתי 6:15. רצף של מחשבות. אהה שבת... יופי... לא לא שבת, יום אחר, מה אני עושה פה? פעם ראשונה שזה קורה לי ב-18 שנות הנחיית תכנית בוקר, פעם ראשונה". 

בפברואר 2006, עוד בימיו של ערוץ 2 והזכיינית "רשת", גלעד החל להנחות את "העולם הבוקר", מאז אפריל 2014 הוא מגיש אותה יחד עם הילה קורח. עוד לפני כן, בשנת 2004 הנחה את תכנית הבוקר של ערוץ 10 "כל בוקר".