מפתיע: אברי גלעד חושף למי הצביע בבחירות

הפובליציסט הימני מפרסם בטורו השבועי למי הצביע בבחירות ומודה שהוא לגמרי שלם עם ההחלטה. "אני מאוד מרוצה מהאופן שהצבעתי, וממה שעשו בקול שלי. האמת היא שאני מרגיש כמו אחד שקנה ביטקוין בשקל ועשרים ועכשיו הוא שווה 60 אלף דולר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/06/21 10:56 טו בתמוז התשפא

מפתיע: אברי גלעד חושף למי הצביע בבחירות
אברי גלעד , צילום: Oren Nahshon\ Flash 90

שבועיים חלפו מהשבעת הממשלה, ואיש התקשורת והפובלציסט אברי גלעד מחליט לחשוף את ההצבעה שלו בבחירות האחרונות. בטורו השבועי בישראל היום כתב גלעד: "אני מבקש להתוודות. הצבעתי בנט", הוא ממהר להודות, "לא חשבתי שהוא יהיה ראש ממשלה, רק רציתי ייצוג לדעות הימניות, עממיות, ממלכתיות שלי בממשלה". גלעד הידוע בדעוציו הימניות מסביר מדוע לא הצביע לליכוד או לציונות הדתית: "הצבעה לביבי ולסריסיו היא לא אופציה מבחינתי כבר הרבה זמן, וסמוטריץ' ובן גביר רחוקים ממני כרחוק צומת תפוח מגבעת שמואל".

גלעד לא מתעלם מהביקורת הציבורית בימין על הצבעה למי שהפר הבטחות : "ועכשיו לווידוי הגדול: אני מאוד מרוצה מהאופן שהצבעתי, וממה שעשו בקול שלי. האמת היא שאני מרגיש כמו אחד שקנה ביטקוין בשקל ועשרים, ועכשיו הוא שווה 60 אלף דולר, ביום חלש. הקול שלי השתדרג באופן שמזכיר זכייה בלוטו". עוד הוסיף: "אין לי חלק בקהל מצביעי ימינה המרגישים מרומים, נבגדים, רמוסים. בעיניי, ממשלה שבראשה עומד איש ימני, דתי, ערכי, זאת הפתעה נהדרת, ואני לא מתכוון להתנצל על שום דבר".

"איני שמח על המוטציה הפוליטית הזאת, ואיני שמח על הפרת הבטחות הבחירות" הוא מודה, "אבל כבר שבועיים שהממשלה הזאת מצליחה להישמע אחרת. המילים "ריפוי" ו"איחוי" קצת גדולות, אבל השיח הפסיק להיות של אנחנו והם, של שמאל וימין, של החלטות עקומות ברגע האחרון. יש הף קשבה, ועבודה שקטה, ואין סימון של קבוצות בחברה כאויבות כדי להתחזק. זה נעים לי". לבסוף סיכם: "אני יודע שאני שם נפשי בכפי, והיה עדיף לי להישאר עמום פוליטית, אבל אני מרגיש שגם הקול שלי, מצביע ימינה מבסוט, ראוי להישמע. ואיזה כיף זה להיות מיעוט קטן, אבל בראשות הממשלה".