קורין גדעון מסבירה למה חילונים צמים בכיפור

המנחה המפורסמת, שדיברה לא פעם על הקשר המיוחד שלה לעולם הדתי, סיפרה לקהל עוקביה ברשת החברתית מדוע יום הכיפורים כל כך מרגש עבורה. "אמא שלי היא האישה הכי רוחנית שאני מכירה, והיא לימדה אותי להדליק נרות ולתת צדקה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/09/21 11:44 יא בתשרי התשפב

קורין גדעון מסבירה למה חילונים צמים בכיפור
קורין גדעון , צילום: קשת 12

מגישת הטלוויזיה לשעבר קורין גדעון כבר סיפרה בהרחבה על נישואיה לבחור ממשפחה חרדית, ועל החיים המשותפים עם משפחה מורחבת שמאפשרת ליהנות משני העולמות. 

בתחילת החודש שעבר אמרה כי "אני לא מרגישה שאני מתחפשת או שאני מוותרת על מי שאני- זה לא סותר שבבוקר אני אצטלם בסטרפלס ובערב אני אלבש צנוע. זה עוד רובד שנוסף לחיים שלי, ובאיזשהו מקום זה דווקא מגניב שהרווחתי עוד עולם שלם שלא הכרתי".על רקע צום יום הכיפורים שחל אתמול, היא משתפת את קהל עוקביה באינסטגרם על היום המיוחד, שבשבילה הופך להיות הכי מרגש בשנה. 

"אדם שומר מצוות שאל אותי השבוע- למה חילונים צמים ביום כיפור?", כתבה, "התשובה שלי הייתה שהיהדות לא שייכת רק לדתיים. אמא שלי היא האישה הכי רוחנית שאני מכירה והיא חילונית. היא לימדה אותי להדליק נרות ולתת צדקה ולקרוא פרק כ"ז בתהילים. וגם לצום". 

עוד הוסיפה, "יש כל כך הרבה מגזרים אבל מחברת ביניהם מסורת אחת ולכל אחד יש את הזכות לקחת ממנה מה שמתאים לו ולהיות יהודי באותה המידה. דווקא ביום כיפור מרגישים הכי חזק את האחדות בעם וזה מה שהופך את היום הזה בשבילי להכי מרגש בשנה". 

בעבר סיפרה באינסטגרם, במענה לשאלות העוקבים, למה היא כבר לא מופיעה בטלוויזיה. "התוכנית לא עמדה בציפיות ממנה ולכן לא יהיו עונות נוספות". כתבה גדעון על הריאליטי 2025 שהיה האחרון שהנחתה. "נהוג להתייחס אל התוכנית הזאת ככישלון, אף על פי שממוצע הרייטינג שלה היה 14.5%, ואם זה נקרא כישלון זה מעמיד באור בעייתי הרבה מתוכניות הפריים טיים שרצות היום על המסך", הוסיפה.