קורין גדעון: המעדנייה שלנו מתרחבת ומגיעה עד אליכם, לניו יורק

המעדניה הכשרה של בני הזוג גדעון וסורוצקין מגיעה לארצות הברית ומפתיעה בשירות משלוחים ברחבי ניו יורק. "בשביל כל הניורקרים שכתבו לי שהם חולמים שנגיע... בשביל כל הקרובים שלכם שריירו על האוכל מהתפוח הגדול... זה בשבילכם!" | הגפילטע פיש בדרך אליכם

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/08/21 14:16 טו באלול התשפא

קורין גדעון: המעדנייה שלנו מתרחבת ומגיעה עד אליכם, לניו יורק
קורין גדעון, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

אחרי שקורין גדעון ובעלה חילי סורוצקין פתחו את מעדניית "סורוצקין מעדניה יהודית" הכשרה בתל אביב לפני כשנתיים, מנחת הטלוויזיה הודיעה היום (ב') לעוקביה הרעבים באינסטגרם כי בשישי הקרוב יחל שירות המשלוחים של מסעדת "קידוש קלאב" לפעול ברחבי ניו יורק. מדובר במעדניית און ליין היושבת בארצות הברית, ופועלת ממטבח רפאים, מסעדה שהיא חלל עבודה בלבד. 

"בשביל כל הניורקרים שכתבו לי שהם חולמים שנגיע... בשביל כל הקרובים שלכם שריירו על האוכל מהתפוח הגדול... זה בשבילכם!!! אני לא מאמינה שאני כותבת את זה אבל - ההזמנות לשישי הקרוב בניו יורק פתוחות!!! מגיעים לכל חמשת הרבעים". 

בריאיון ל-ynet סיפרה גדעון על ההחלטה לפתוח את המסעדה דווקא בניו יורק: "חילי אמריקאי שהגיע מבית חרדי, וניו יורק היא ישראל הקטנה. יש שם הרה יהודים ואנחנו מרגישים שזו עיר שטוב להתחיל בה. אנחנו מציעים כל מה שצריך לשולחן שבת, ואת ההזמנות אנשים עושים מראש. הם לא צריכים לצאת וללקט מפה חלה ומשם קיגל - יש להם הכל במקום אחד וזה מגיע במשלוח עד הבית. יש לנו את כל הקשת של האוכל היהודי - מהמטבח האשכנזי ועד המטבח המזרחי"

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן