אחרי שלוש שנים: נועה קירל נפרדה מבן זוגה

צמד הזמרים והשחקנים יונתן מרגי ונועה קירל שברו היום לבבות של רבים כאשר הודיעו על פירוק מערכת היחסים ביניהם, לאחר שלוש שנות זוגיות. "הכל נעשה בהחלטה משותפת ובחברות ענקית ואנחנו רוצים להודות לכם על האהבה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/09/21 20:03 ג בתשרי התשפב

אחרי שלוש שנים: נועה קירל נפרדה מבן זוגה
נועה קירל, צילום: פלאש 90

הזמרת, השחקנית והרקדנית הצעירה נועה קירל הצליחה לציין שלוש שנים עם בן זוגה יונתן מרגי, גם הוא זמר ושחקן, אותו הכירה בחזרות לפסטיבל. בתקופה האחרונה התרוצצו שמועות באשר לטיב הקשר בין השניים, אולם עכשיו זה רשמי. 

היום (ה'), יצאה ההוכחה לפירוק הקשר בין הזוג. בסטורי שפרסמה בחשבון האינסטגרם שלה כתבה קירל בת ה-20, "חברים רצינו שתדעו שאני ויהונתן החלטנו שעדיף לנו בנפרד. כמובן באהבה גדולה ובכבוד הדדי לאחר שלוש שנים של זוגיות מדהימה. הכל נעשה בהחלטה משותפת ובחברות ענקית ואנחנו רוצים להודות לכם על האהבה".

מיד אחריה העלה מרגי סטורי זהה בניסוח קצת אחר. "היי אהובים, רציתי לספר שאחרי שלוש שנים של זוגיות מדהימה נועה ואני החלטנו שיהיה לנו טוב יותר בנפרד. חשוב לי שתדעו שהכל נעשה באהבה, כבוד הדדי וחברות".

 רק בתחילת החודש שעבר התברר כי הזמרת הפופולרית נדבקה בקורונה, על אף שהתחסנה כבר בשני חיסונים. היא ביקשה להדגיש כי היא חשה בטוב, ותכנס לבידוד ביתי כפי הנדרש והוסיפה כי היא דורשת מסביבתה הקרובה ללכת ולהיבדק גם כן.

מהסוכנות המייצגת את קירל נמסר: "במהלך בדיקה שגרתית הזמרת נועה קירל אובחנה כחיובית לקורונה. קירל חשה בטוב ונמצאת בבידוד בביתה. קירל גם מחוסנת פעמיים ומעודדת את הציבור להתחסן ולהציל חיי אדם."

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן