אורן חזן הוא הזוכה בגמר האח הגדול

חבר הכנסת לשעבר זכה בגמר האח הגדול VIP של רשת 13, וירוויח 250,000 שקלים. הוא הביס את המתמודד תמיר ורדי אשר הגיע למקום השני וזו היא הפעם השניה עבורו בבית האח הגדול. בן גביר: "שמח בזכייתו"

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 01/09/21 08:10 כד באלול התשפא

אורן חזן הוא הזוכה בגמר האח הגדול
אורן חזן , צילום: צילום מסך האח הגדדול

חבר הכנסת של הליכוד לשעבר, אורן חזן בן ה-39, נשוי ואב לשניים, זכה אמש בגמר תוכנית הריאליטי האח הגדול בעונת ה-VIP. זו היא העונה ה-15 של התוכנית אשר משודרת ברשת 13, והפעם הרביעית בה עורכים עונת VIP. לרביעיית הגמר הגיעו עומר ברזני, שרית פולק-רוסו ותמיר ורדי, והופיעה בו זוכת העונה הקודמת של "האח הגדול", זהבה בן. 

התוכנית, אשר הוגשה על ידי צמד המנחים גיא זוארץ ולירון ויצמן, היא תוכנית מציאות אשר מקבצת אנשים שונים החיים למשך תקופה ארוכה תחת קורת גג אחת ומצולמים כל הזמן. הפולטיקאי לשעבר יזכה בסכום של רבע מיליון שקלים, לפני קיזוז המיסים. שרית פולק-רוס, מפיקת אירועים, הגיעה למקום הרביעי, עומר ברזני הגיע למקום השלישי, ותמיר ורדי, אשר התמודד בעבר בעונה הרביעית של האח הגדול והגיע למקום השני, גם הפעם נשאר במקומו ונוצח על ידי חזן, אשר גם לו זו הפעם השניה בבית, אחרי שנכנס בתור דייר אורח באחת מהעונות הקודמות.

כזכור, לפני למעלה מחודש, חזן שיתף את עוקביו בחשבון הפייסבוק בחידה אותה חד לחבריו לבית האח הגדול כשהוא עטור בתפילין ועטוף בטלית. "מי אמר למי", שאל חזן, "שמע ישראל ה' אלוקינו ה' אחד", פסוק מספר דברים אותו קראנו בשבת שעברה, פרשת ואתחנן.

"משה רבינו", "עם ישראל", אליהו הנביא", "משה על הר סיני", "בורא עולם" - אלה התשובות שקיבל חזן שהבטיח תשובה לחידה מיד כשיסיים את תפילת ה-18 שלו. 

חבר הכנסת איתמר בן גביר, יו"ר רשימת עוצמה יהודית, מסר בתגובה, "אומנם לא עקבתי אחרי תוכנית "האח הגדול" (יש לי מספיק ריאלטי בכנסת...), אבל את אורן חזן אני מכיר כאחד שמגן ואוהב את חיילי צה"ל ואת עם ישראל ושמח בזכייתו בתוכנית".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן