"באורח נס" ראש עיריית לוד, יאיר רביבו משתף בפציעה שעבר

ראש עיריית לוד אמנם עבר בשלום את הפרעות שהתרחשו בלוד בחודשים האחרונים אבל לפעמים הסכנה היא דווקא בתוך הבית, ראש העיר נפצע בשבוע שעבר, ואיך זה קשור לתפילין?

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/09/21 14:11 כו באלול התשפא

"באורח נס" ראש עיריית לוד, יאיר רביבו משתף בפציעה שעבר
ראש עיריית לוד, יאיר רביבו, צילום: פלאש 90, יוסי זליגר

ראש עיריית לוד השתתף אתמול בהופעה מיוחדת של אברהם פריד שהתרחשה בעיר, רביבו עלה לשיר עם הזמר ורגע לפני שיתף את התושבים בסיפור הנס הפרטי שלו שהתרחש בשבוע שעבר, היום (ו') הוא העלה את הסיפור על הכתב. והנה הוא לפניכם.

רביבו שנוהג לכתוב שבת שלום לתושבי לוד פתח וכתב: "בטרם תיכנס בעוד מספר שעות שבת המלכה, אני רוצה להודות לקדוש-ברוך-הוא ולשתף אתכם, תושבי לוד היקרים, בנס אישי וגדול שאירע לי בסוף השבוע שעבר, ערב שבת קודש 'כי תבוא' (פרשת תכלה שנה וקללותיה, תחל שנה וברכותיה בע"ה), כאשר מעדתי בביתי ונפצעתי בידי ממעקה זכוכית שחדר לזרועי, סמוך לעורק ראשי".

רביבו המשיך וסיפר: "חייגתי למד"א ולא עברה דקה עד שהגיעו מתנדבים יקרים, שגרים בשכונת גני איילון, שמוליק לויסון וקלמן לויליכט, אשר העניקו לי טיפול מהיר, מקצועי ומציל חיים ב"ה עד לפינוי לבית החולים".

המשך הסיפור הוא לא פחות ממדהים, רביבו סיפר כי לאחר הפציעה, שלח את התפילין מידית לבדיקה: "נבהלתי כאשר שמעתי שהמילים בו "על ידכה" היו פסולות. מחובתנו ובמיוחד בחודש אלול, לבדוק את התפילין והמזוזות בבית ובעסק.

באורח נס הפציעה לא הייתה קשה יותר. חס וחלילה, היה יכול להיות להיגמר בצורה אחרת. תודו לקב"ה בכל יום, על הבריאות, על האושר המשפחתי ועל כל מה שהוא נותן לנו". סיים.


(יאיר רביבו).

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן