אושרת קוטלר מעוררת סערה: "כדאי להיזהר מאוד מהחיסון"

העיתונאית אושרת קוטלר קראה היום לא להתחסן לקורונה ושיתפה "מחקר" שמוכיח את טענותיה: "למרבה הטרגדיה, הולכנו שולל" | קוטלר חשפה אם התחסנה לנגיף

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 01/09/21 22:17 כד באלול התשפא

אושרת קוטלר מעוררת סערה: "כדאי להיזהר מאוד מהחיסון"
אושרת קוטלר, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

אשת התקשורת אושרת קוטלר ממשיכה לעורר סערה, אחרי שבשנה שעברה הצטרפה למאבק נגד יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו, היום (ד') היא קראה לעוקביה ברשתות להיזהר מהחיסון לנגיף הקורונה "מישהו מהמנהיגים שלנו צריך לרדת מהעץ".

קוטלר שיתפה מחקר שלטענתה מוכיח שהחיסון אינו מועיל. קוטלר כתבה: "המשמעות מצמררת וחד משמעית-מי שמחוסן חשוף פי 13! פי 13! לחלות בקורונה. לעומת מי שחלה והחלים. וסיכוייו לפתח סיפטומים גבוהים פי 27! המחלימים הלא מחוסנים, אותם מפיצי מחלות שבנט ומדינה שלמה מסיתים נגדם כבר חודשים, הם אלו שהודפים במו מחלתם הטבעית את הנגיף. המסקנה היחידה שראוי לגזור מהמחקר הזה היא לחשב מסלול מחדש מיד. מיד!"

על הממשלה כתבה קוטלר: "אם מישהו מהמנהיגים שלנו צריך לרדת מהעץ הגבוה שעלה עליו, שיעשה זאת עכשיו! מסקנתי מהמחקר הזה היא שאם איננו שייכים לאוכלוסיית הסיכון, כדאי להיזהר מאוד מהחיסון הבעייתי הזה. ושוב אזכיר כאן לטובת מי ששכח- התחסנתי בכל חיסוני החובה כל חיי התחסנתי גם לקורונה ונפגעתי מהחיסון אינני מתנגדת חיסונים ואינני סבורה שהקורונה היא שקר".

לסיום הוסיפה: "למרבה הטרגדיה, הולכנו שולל. אני קוראת לכל עורכי החדשות באמצעי התקשורת המובילים לקרוא את המסקנות ולפרסם אותן. ישראל היא המדינה המחוסנת ביותר בעולם ( כמעט) והחולה ביותר בעולם. עכשיו ברור מדוע".


(אושרת קוטלר).