,עלה לי בבריאות" אושרת קוטלר נגד ראש הממשלה: "מסית נגד מי שלא התחסן"

נפתלי בנט, לא חזר בו מהדברים נגד מתנגדי החיסונים ש"פוגעים בכולנו", ואשת התקשורת לשעבר תקפה: "נחרדתי, עד עכשיו זה מחריד אותי הדבר הזה. מדובר בטקסט פלגני, משסה, ללא שום בסיס מדעי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/07/21 14:25 טז באב התשפא

אושרת קוטלר נגד ראש הממשלה: "מסית נגד מי שלא התחסן"
אושרת קוטלר, צילום: פלאש 90, יונתן סינדל

נגיף הקורונה ממשיך להתפשט ברחבי ישראל, הרבה בעזרת נגיף הדלתא שנכנס ארצה דרך נתב"ג שטרם נסגר. במהלך ישיבת קבינט הקורונה ביום חמישי האחרון, ראש הממשלה נפתלי בנט מצא לנכון להגיד כמה מילים נגד מתנגדי החיסונים. "סרבני החיסונים פוגעים בכולנו כי אם כולם יתחסנו כולם יוכלו לקיים את שגרת חייהם, אבל אם מיליון ישראלים ימשיכו לא להתחסן זה ייאלץ את שמונת מיליון האחרים בסוף להסתגר בבתיהם".

בראיון ל-103FM, אשת התקשורת לשעבר אושרת קוטלר, הגיבה לדבריו של בנט, שהבוקר במהלך ישיבת הממשלה לא חזר בו מדבריו. "נחרדתי, עד עכשיו זה מחריד אותי הדבר הזה", אמרה קוטלר. "זה טקסט פלגני, משסה, ללא שום בסיס מדעי, ואני בקשר עם אנשי המדע. יש מחלוקת גדולה מאוד בין אנשי המדע גם בקשר לחיסונים ולשיטה בה יש לנהל את מחלת הקורונה או את ההתמודדות איתה".

קוטלר טענה כי בנט מסית. "עומד ראש ממשלה ומסית נגד אוכלוסייה שלמה, ואומר הם פוגעים בבריאות שלכם, השתגעתם? יש רופאים, הרבה מאוד רופאים, 40 אלף ברחבי העולם שאומרים שאנשים שלא התחסנו לא מסכנים אף אחד אחר. זה כמו בחיסון שפעת, אוקיי? זה דומה מאוד. הטכניקה אחרת אבל זה אותו דבר".

אשת התקשורת התחסנה בעבר אך טענה כי החיסון פגע בבריאותה. "זה היה נורא, פניתי לקרדיולוג כי חשבתי שאני בהתקף חרדה. זה היה בלתי נסבל, לחץ דם מאוד גבוה, כפליים מהנורמלי שלי. התופעה הייתה מחרידה, כי דפיקות הלב היו באוזניים, בגוף, בכול מקום. הלכתי לבדיקות וגילו הפרעות בקצב, שינויים בבלוטת התריס".

לסיום היא אמרה: "הפסקתי להאמין למשרד הבריאות בפעם השלישית או הרביעית שאני מקבלת מהם נתונים לא נכונים, אני ממליצה לכל כתבי הבריאות להטיל ספק רב בפרסומים של משרד הבריאות".