אמן על הילדים: חנן בן ארי חרך את קיסריה | כך זה נראה מבפנים

הזמר הסרוג ערך השנה סבב הופעות מיוחד בקיסריה שהיה כולו סולד-אאוט | לטובת מי שהחמיץ צפו בביצוע המרגש בקליפ מיוחד | הזמר הוסיף מילים אישיות וריגש את אלפי הצופים

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 27/08/21 13:40 יט באלול התשפא

אמן על הילדים: חנן בן ארי חרך את קיסריה | כך זה נראה מבפנים
חנן בן ארי, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90     

הזמר הסרוג חנן בן ארי מנפץ כל שיא ועולה על הבמות הכי יוקרתיות בישראל. יומיים אחרי שכיכב ברבע הגמר של הכוכב הבא שהוקדש כולו לזמר הסרוג העלה חנן לרשת תיעוד מיוחד מתוך ההופעה שלו בקיסריה וריגש אלפים כשהוסיף מסר לשיר.


(הביצוע בקיסריה).

בן ארי אמר בסיום הביצוע המרגש: "תגידו אמן על הילדים שלנו, שיהיו בריאים, שמחים, שלא ישמעו עוד אזעקות, שלא יראו מלחמות ושאיש לא יפגע בהם לא בכיתה ולא ברחוב. שידעו תמיד שאנחנו אוהבים אותם תמיד. גם כשאנחנו לא אומרים להם את זה. אנחנו אוהבים אותם אינסוף".

הזמר הסרוג הגיע השבוע לטקס פרסי אקו"ם בכדי לגרוף שני פרסים יוקרתיים בזמן שבקשת 12 עושים לו כבוד עם רבע גמר שכולו מוקדש לכוכב. בן ארי הודה לקהל, שלח מסר לטרנטינו שישב בקהל וחשף מה יעשה עם הכסף.

חנן בן ארי עלה לבמה כדי לקבל את פרס מחבר השנה והשיר המושמע ביותר כשבשורה הראשונה ישב הבמאי ההוליוודי המעוטר, קוונטין טרנטינו שנשוי לישראלית. בן ארי אמר על טרנטינו: "יושב פה בשורה הראשונה בן אדם שזכה בפרס קצת יותר גדול, בפרס האוסקר, ולא הייתי מתחליף איתו לשניה. כי אין כבוד גדול יותר להיות יוצר בעברית".

לצד התארים היוקרתיים בן ארי זכה בכ-30 אלף שקל, 15 אלף לכל פרס. בן ארי סיפר כי לא ישתמש בכסף לעצמו ואמר: "אני מחזיר בחזרה למקום שבו גדלתי. אני תורם את הכסף לפרוייקט הד סטארט לאמנים צעירים, הם זקוקים לכסף הזה ולתמיכה הזאת".

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן