הזמרת נרקיס בזוגיות מפתיעה עם הדוגמן שון בלאיש

הזמרת הדתייה שמזוהה בזכות כיסוי הראש והקול העמוק והמיוחד שלה, נצפתה עם בן זוג חדש ומפתיע שמוכר כדוגמן ומפיק אירועי יוקרה, מחזיקים לזוג אצבעות

חדשות כיפה דניאל וייס, חדשות כיפה 22/08/21 10:47 יד באלול התשפא

הזמרת נרקיס בזוגיות מפתיעה עם הדוגמן שון בלאיש
נרקיס. בן זוג חדש, צילום: Tomer Neuberg/Flash90

הזמרת הדתייה נרקיס הולכת וצוברת אהדה ברחוב הישראלי. הזמרת שגדלה בגוש קטיף ופרצה לחיינו בשנים האחרונות הולכת ומחזקת את מעמדה. ואחרי שנה מוצלחת בה הופיעה בטקס המשואות והוציאה להיטים מוצלחים תועדה עם בן זוג נוצץ במיוחד.

אתמול הגיעה נרקיס לחגוג את פתיחת השבוע במועדון שלוותה בתל אביב, שם תועדה מלווה בלא אחר משון בלאיש. דוגמן בינלאומי, מגיש טלוויזיה בתכניות לייף סטייל, אוכל וטיולים, מפיק אירועי יוקרה ומסיבות עטורות סלבס, משפטן בהשכלתו האקדמית, ואישיות בעלת השפעה חברתית גדולה ופעילה ברשתות החברתיות.

שון בלאיש עשה לעצמו גלים כאשר החל לדגמן מסביב לעולם ולקטוף קמפיינים נחשקים כמו הקמפיין של מקדונלדנס בקוריאה, LOVE, מארי קלייר, VOGUE  ועוד תוך כדי שהוא מייצג את ישראל בכבוד רב, ואף הופיע וכיכב בישראל על שער של "ידיעות אחרונות". במהלך עבודותיו עבד בלאיש עם הצלמים הבכירים ברחבי תבל, כשבמקביל לעיסוקיו האינטנסיביים בדוגמנות ובעולם האופנה הוא גם הצליח לסיים בהצטיינות תואר במשפטים. עם השנים התפרסם בלאיש כדוגמן בינלאומי שהצליח מאוד בעולם (ארמני, דולצ'ה וגבאנה), כמגיש טלוויזיה רהוט ומקצועי, וכמי שאחראי למסיבות מרשימות ונוצצות ואירועים עטורי סלב.  
 
עד לחשיפה טלוויזיונית ששודרה עליו בזמנו בכתבה ששודרה ב"כאן 11", לא הרבה ידעו שהדוגמן הבינלאומי הישראלי הצעיר שמחוזר על ידי מותגי העל בבירות האופנה הנחשבות  ומתחזק חשבון אינסטגרם עם רבע מיליון עוקבים הוא תלמיד ישיבה חרדית לשעבר. 

בתחילת החודש הזמרת נרקיס ראובן-נגר, הידועה רק בשמה הפרטי נרקיס, חגגה יום הולדת 40.  בפוסט שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה כתבה, "אני מרגישה שארבעים שנה הסתובבתי במדבר של חיי כמו עם ישראל. עברתי אלפי ניסיונות, לא בכולם עמדתי בגבורה אבל זה חלק מלהיות במסע. 
נפלתי וקמתי כמעט כל יום מחדש, ורק עכשיו מבצבץ אור חדש של חיים חדשים ונפלאים -אתכם שותפים שלי".



עוד היא סיפרה על התהליך המוזיקלי שעברה בשנים האחרונות, "רק בשלוש שנים האחרונות הבנתי
שהשליחות שלי בעולם זה לשיר וליצור לכם וזה האושר העיקרי בחיי. ומאז קרו ניסים ונפלאות ועוד צפויה לנו דרך מרגשת ביחד" .


(נרקיס).

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן