"כנגד כל הסיכויים": נרקיס בדרך לטקס המשואות

כמעט כל משיאי המשואות ידועים לנו, אך טרם ידוע מה תכלול התכנית האומנותית לטקס הממלכתי. כעת חשפה נרקיס את העובדה שהיא תשתתף בטקס ותלווה בקולה את אחד מרגעי השיא של יום העצמאות

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/04/21 18:11 כג בניסן התשפא

"כנגד כל הסיכויים": נרקיס בדרך לטקס המשואות
נרקיס. תופיע בטקס המשואות, צילום: Tomer Neuberg/Flash90

בעוד שבוע ויומיים יסתיים יום הזיכרון לחללי צה"ל ומדינת ישראל תיכנס ליום העצמאות ה-73 בטקס המשואות שיתקיים על פי מיטב המסורת בהר הרצל, עם משיאי המשואות, הופעות, תרגילי סדר וריקודים המוניים. 

כמעט כל משיאי המשואות ידועים לנו, אך טרם ידוע מה תכלול התכנית האומנותית לטקס. הערב (ב') אנחנו מגלים לפחות על זהותה של אחת מהזמרות שיופיעו בטקס הממלכתי, וזאת נרקיס, שחשפה את העובדה הזאת בחשבון הפייסבוק שלה. 

"מחר בעזרת השם אני יוצאת ליום הכנות לקראת טקס המשואות של מדינת ישראל", אמרה הזמרת, "לפני ארבע שנים ייצא האלבום הראשון שלי, 'בוא נדבר אמת', כנגד כל הסיכויים, אישה ׳לא נשואה כבר׳ עם שני ילדים קטנים, מגוש -קטיף, לא בת 16, בלי שקל - כי את הכל שמתי על האלבום, ויצאתי לדרך. בלי ריאליטי, בלי סיקורים מיוחדים, עם הרבה מפחי -נפש בדרך, אבל עם אמונה בדרך שלי". 

נרקיס המשיכה וחשפה בכנות כי, "אם היו אומרים לי 'בובה תספרי עוד שלוש שנים מהיום את תייצגי בטקס המשואות' - הייתי מרחמת עליו וממליצה על חופשה ארוכה איפשהו. אבל האמת שבתוך תוכי הייתי מרגישה שהוא צודק. ועד היום -אני מרשה לעצמי לטפח חלומות שמצדיקים חופשות ארוכות". 

הזמרת קראה לעוקביה שלא לזנוח את חלומותיהם, ואמרה כי תעדכן מחר, (ג') תוך כדי החזרות לטקס על כל הדברים בחשבון האינסטגרם שלה.