מאיה בוסקילה נדבקה בקורונה: "חום וכאבים"

נתוני התחלואה הגבוהים לא פוסחים על הביצה וגם הסלבס סובלים מהנגיף הקטלני, הזמרת והדוגמנית מאיה בוסקילה שיתפה כי היא נדבקה בקורונה, יחד עם בן הזוג עוזי אזולאי

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 19/08/21 12:30 יא באלול התשפא

מאיה בוסקילה נדבקה בקורונה: "חום וכאבים"
מאיה בוסקילה, צילום: Moshe Shai/Flash90

הנגיף מתפשט במהירות ומגיע אל יותר ויותר הישראלים. בין רשימת הנדבקים הארוכה, אליה מתווספים למעלה מ-7,000 חולים בכל יום, ניתן למצוא כמה מהאנשים המפורסמים במדינה. אחת מהם קיבלה את הנגיף באריזה משפחתית ומדווחת על כאבים.

הזמרת והדוגמנית מאיה בוסקילה שיתפה את עוקביה באינסטגרם כי היא סובלת מהנגיף המסוכן, בו נדבקה יחד עם בני משפחתה, בן זוגה עוזי אזולאי ובנה לני. "אז לא. זה לא פוסט של 'אני בסדר גמור , תודה על הדאגה'". כתבה בוסקילה וסיפרה: "השעה 04:45 לפנות בוקר, חשבתי שהיום יהיה יותר פשוט. אני חושבת שזה הפוסט הכי חשוב שאני יכולה להעלות! אני, עוזי ולני - כולנו נדבקנו בקורונה. מיום ראשון חום עולה ויורד, חולשה, כאבים בכל עצם בגוף ומה שמשאיר אותי ערה, זה החום של לני שלי".

לסיום הוסיפה מאיה מסר לעוקבים הרבים ואמרה: "רק מהמחשבה שאם לא היינו מחוסנים זה היה יכול להיות יותר גרוע מזה מדירה שינה מעיני. חברים, לכו להתחסן!".

מאיה מצטרפת לרשימה ארוכה של זמרים שחלו בנגיף, האחרונה מהם היא הזמרת יובל דיין שסיפרה אתמול לעוקבים: ""בשבוע שעבר נחשפתי לחולה קורונה", היא סיפרה, "בעקבות כך, נאלצתי לבטל את ההופעות ולהיכנס לבידוד עד שאקבל את התוצאה". אבל התברר שהבידוד היה מוצדק למרבה הצער, הזמרת ממשיכה ומתארת כי "התגלה שאני חיובית אבל אין סיבה לדאגה", היא ממהרת להרגיע, "ב״ה יש לי את כל מה שצריך כאן בבית וזה מקרר מפוצץ, והרבה שירים לשמוע ולכתוב. אני מרגישה מצוין תודה לאל ומחכה כבר להיפגש אתכם בהופעות. בבקשה אל תדאגו, מבטיחה שהכל ממש בסדר". את הפוסט חתמה בהומור והוסיפה, "שולחת לכם נשיקות (באוויר כמובן)".