מתחזקים? פאולה וליאון: "הקטע של הנידה ממש משכנע" | עודד מנשה התנגד

זוג המנחים המפורסם פאולה וליאון רוזנברג הגיעו אתמול להופעתם של אנשי התקשורת עדן הראל ועודד מנשה שעוסק בחזרה בתשובה ויצאו מחוזקים, אבל הזוג הדתי התנגד למהלך

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/08/21 09:23 ד באלול התשפא

פאולה וליאון: "הקטע של הנידה ממש משכנע" | עודד מנשה התנגד
פאולה וליאון רוזנברג, צילום: Liron Dorfman-cc-by ויקיפדיה

זוג המנחים, הידוענים פאולה וליאון רוזנברג שמנחים יחד תכנית בוקר בחדשות 12 בדרך לדת? השניים השתתפו במופע המיוחד של עדן הראל ועודד מנשה שמספר על חזרתם בתשובה ויצאו מחוזקים ועם אמירות מפתיעות במיוחד. הזוג הראל דווקא התנגדו להתקרבותם לדת. 

כשיצאו פאולה וליאון מהמופע פנו השניים אל עדן ועודד ואמרו: "מאוד נהנינו מהמופע, אני חושב לשמור שבת". המנחה עודד מנשה הגיב בחיוך: "לא לא, אנתם לא שומרים שבת זאת הנישה שלנו, אל תדרכו לנו על הנישה. אתם רוצים לחזור בתשובה, פאולה רוצה לחזור בתשובה? אז כל אחד לחוד". "דווקא ממש השתכנענו מהקטע על הנידה במופע" אמרה פאולה, אבל עודד מנשה הגיב בחיוך: לא, זוגיות? אתם לא שם, זוגיות זה הפרנסה שלנו".

לפני שבועות ספורים אירע לבני הזוג עדן ועודד נס כאשר יצאו לטבע עם ששת ילדיהם. והם ניצלו מאסון. בפוסט שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה סיפרה המגישה הוותיקה על רגעי האימה שחוותה עם ילדיה, כאשר אחד מהם נסחף בזרם מים חזק בנהר הירדן. 

"התמונה הזאת צולמה כמה דקות אחרי רגע מאוד מלחיץ", היא כתבה, "ישי הבן שלנו בן ה-10 נסחף לזרם המים המאוד חזק בירדן ובהחלטה של שבריר שניה קפצנו פנימה, ילד מהמם בן 14 ואני לנסות לתפוס אותו, אני לא הספקתי, הוא כן ואני המשכתי להתגלגל במים ולהיסחף, עד שאבא של אותו ילד (כנראה בגנים) קלט שאני במצב לא טוב בכלל קפץ מהר לעזור לי, בנס גמור, תפס אותי ואיזה סלע שעצר אותנו, ואחרי פרפורים רבים שלי בתוך המים הוא ייצב אותי, עוד ילדה נסחפה, וגם אותה הוא תפס".