עדן הראל מספרת על הנס: "תודה לה' ששמר עלי"

המגישה ניסתה להציל את בנה הקטן שנסחף בזרם ונסחפה בעצמה, באמצעות סיוע של אחרים הצליחו להתייצב במים. "סמכנו על עצמנו שאנחנו חזקים ויהיה בסדר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/07/21 22:37 יט באב התשפא

עדן הראל מספרת על הנס: "תודה לה' ששמר עלי"
עדן הראל, צילום: Tomer Neuberg/FLASH90

ימי הקיץ החמים והחופשה מבתי הספר מעודדים משפחות רבות לצאת לטייל, וגם החוזרת בתשובה עדן הראל ובעלה עודד מנשה יצאו לטבע עם ששת ילדיהם. אלא שהפעם, הם ניצלו בנס מאסון. 

בפוסט שהעלתה היום (ד') לחשבון האינסטגרם שלה סיפרה המגישה הוותיקה על רגעי האימה שחוותה עם ילדיה, כאשר אחד מהם נסחף בזרם מים חזק בנהר הירדן. 

"התמונה הזאת צולמה כמה דקות אחרי רגע מאוד מלחיץ", היא כתבה, "ישי הבן שלנו בן ה-10 נסחף לזרם המים המאוד חזק בירדן ובהחלטה של שבריר שניה קפצנו פנימה, ילד מהמם בן 14 ואני לנסות לתפוס אותו, אני לא הספקתי, הוא כן ואני המשכתי להתגלגל במים ולהיסחף, עד שאבא של אותו ילד (כנראה בגנים) קלט שאני במצב לא טוב בכלל קפץ מהר לעזור לי, בנס גמור, תפס אותי ואיזה סלע שעצר אותנו, ואחרי פרפורים רבים שלי בתוך המים הוא ייצב אותי, עוד ילדה נסחפה, וגם אותה הוא תפס".

הראל ממשיכה ומספרת על הרגשות הקשים שליוו אותה באותם רגעים. "היה שם הרבה צעקות ולחץ. אני משתפת אתכם כי חייבים להיות יותר ערניים וזהירים. סמכנו על עצמנו שאנחנו חזקים ויהיה בסדר, ולא היה. זה היה יכול להיגמר באסון ממש. תודה לשם שהילדים של כולנו בריאים. תודה לשם ששמר עלי ועל כל האבות ברגע המאוד מלחיץ הזה. אבל אסור לסמוך על הנס". 

data-instgrm-version="13" style=" background:#FFF; border:0; border-radius:3px; box-shadow:0 0 1px 0 rgba(0,0,0,0.5),0 1px 10px 0 rgba(0,0,0,0.15); margin: 1px; max-width:540px; min-width:326px; padding:0; width:99.375%; width:-webkit-calc(100% - 2px); width:calc(100% - 2px);"> style=" background:#FFFFFF; line-height:0; padding:0 0; text-align:center; text-decoration:none; width:100%;" target="_blank">
View this post on Instagram

style=" color:#c9c8cd; font-family:Arial,sans-serif; font-size:14px; font-style:normal; font-weight:normal; line-height:17px; text-decoration:none;" target="_blank">A post shared by eden Harel Menashe (@edenharelmenashe)

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן