קרן פלס מתאוששת מהאשפוז: מודה לגוף שריסק אותי

הזמרת המוכשרת ושופטת הריאליטי קרן פלס אושפזה לאחרונה בבית החולים אליו הגיעה אחרי שקרסה. פלס שוחררה מבית החולים ומסכמת את החוויה הקשה: "ללמוד להרפות בלי ליפול"

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/08/21 16:23 א באלול התשפא

קרן פלס מתאוששת מהאשפוז: מודה לגוף שריסק אותי
קרן פלס, חוזרת לעצמה, צילום: Yonatan Sindel/Flash90     

הזמרת והמלחינה קרן פלס, הושבתה לפני מספר ימים לאחר שסיימה הופעה באמפי שוני, כנראה שהחום והלחות הקשו מאוד על השירה באותו ערב כיוון ופלס נאלצה להתאשפז בבית החולים בילינסון בפתח תקווה. הזמרת כבר יצאה מבית החולים אבל עדיין נחה לפי הנחיית הרופאים ומקווה לשוב לעצמה בקרוב, בינתיים היא משתפת מהמיטה מה היא לומדת מהתקופה הקשה.  

פלס עדכנה את המעריצים הרבים במצבה וכתבה באינסטגרם: "בלילות האחרונים אני מדליקה את הנייד, מדורה בלי אש, ויושבת או שוכבת עד שאחלים. כל אחד יושב מול המסך שלו במקום שלו וכמעט כולם מרגישים רוב הזמן לא במקום. פעם מסך דולק היה מכבה אותי. פחדתי לפגוש בו את דמותי ולהרגיש זרה".

פלס בבית החולים

פלס בבית החוליםצילום: צילום מסך אינסטגרם

קרן פלס הוסיפה ושיתפה: "גם ככה הקשר שלנו עם עצמנו מורכב, גם בלי שיכנסו פנימה, צלם, צוות ביוטי, עורך שולחן שופטים או מאות אלפי עיניים שופטות אחרות, ולכן תמיד העברתי כשהעברתי ביקורת על אחרים הייתי הראשונה לחטוף מעצמי אדום. עכשיו אני מבקשת להניף דגל כחול ולהודות לגוף שלי שריסק אותי ככה. זאת תקופה של החלמה והשלמה. אני רוצה להישיר מבט אל האש שיצאה ממני ולהבין שהיא שייכת כרגע גם למדורות אחרות. ללמוד להרפות בלי ליפול, לאהוב את כולם, כולל אותי, להיות הצופה מהצד בסרט שגם אני יצרתי ובכל זאת לשכוח את העלילה. לנקות את הראש מדברים שידעתי".

לסיום עדכנה פלס במצבה הבריאותי וכתבה כי: "כל סופר צריך לפעמים שמישהו יקריא לו סיפור לפני השינה. יום תשיעי על הגב אבל מי סופר. ההרגשה משתפרת ואני חושבת שאולי גם קצת אני".


(קרן פלס בביצוע עם מוש בן ארי).

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן