עם מי עלמה קאן תשמח להתחתן?

הדוגמנית בוגרת האולפנה מראשון לציון השיבה לשאלות גולשים בעמוד האינסטגרם שלה, דיברה על האמונה החזקה "אם אעמוד בפני ניסיון, כנראה שה' ירצה לראות איך אני מתמודדת" וגם, עם איזה בחור היא תרצה להתחתן

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/08/21 11:44 כו באב התשפא

עם מי עלמה קאן תשמח להתחתן?
צילום: shutterstock

הדוגמנית הצעירה עלמה קאן נולדה בשם הודיה כהן למשפחה דתית. בשנים האחרונות היא מככבת בקמפיינים בחו"ל ואפילו הצטלמה למותג יופי של הידועניות למשפחת קרדשיאן. נראה שלמרות החשיפה לעולם הזוהר, הדוגמנית לא שוכחת את המקורות שלה.

 

צילום: צילום מסך אינסטגרם

 

במענה לשאלות הגולשים בחשבון האינסטגרם שלה, נשאלה קאן,"את מפחדת מהיום שבו האתגר המקצועי יתנגש עם עולם הערכים שלך בכל מה שקשור לדת"? 

"למען האמת ממש לא", היא השיבה, "האמונה, הקב"ה זה הדבר הכי אמיתי ויציב בחיים שלי. כיף לי לדגמן, אני אוהבת ונהנית וחווה ועובדת ומכירה אנשים. אבל", היא מדגישה, "זה לא לכל החיים. האמונה כן. אם אעמוד בפני ניסיון, כנראה שה' ירצה לראות איך אני מתמודדת ואיך אני בוחרת באמת...הרי כל השאר זה הבל הבלים, בסופו של יום הערכים שלי מאוד חזקים. אני מאמינה שאדע לעמוד בפני כל אתגר, ואם חס ושלום אפול, גם זה שיעור כדי שאלמד לקום. הכל החכמה עושה הקב"ה". 

במענה לשאלה "האם תרצי להתחתן עם מישהו דתי? זה משהו שחשוב לך"? היא השיבה, "בעזרת ה' כן". נראה כי קאן נטועה עמוק בעולם המסורתי, לאחר גילוי הלב הזה היא הוסיפה לא סתם אנחנו מתפללים בבוקר, "ואל תביאני לידי חטא, ולא לידי עוון. לא לידי ניסיון, לא לידי ביזיון, ותרחיקני מיצר הרע ותדביקני ביצר הטוב".