בגיל 76: הפרסומאי בני גל הלך לעולמו

לאחר מאבק ממושך במחלה קשה, איש העסקים הלך לעולמו והותיר אחריו ששה ילדים ושבעה עשר נכדים. "היה אבן דרך ומי שגידל דורות רבים של פרסומאים גדולים לאורך השנים והיה עבורם מודל לחיקוי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/08/21 09:20 כד באב התשפא

בגיל 76: הפרסומאי בני גל הלך לעולמו
בני גל ז"ל, צילום: גלסטר אוריין, ויקיפדיה

הבוקר (ב') הלך לעולמו איש הפרסום והעסקים, בני גל, לאחר מאבק ממושך במחלה קשה והוא בן 76. גל היה נשוי לשרה ואב לשישה וסב לשבעה עשר נכדים, עמד בראש חברת הפרסום "גל-אורן" ונחשב לאחד הפרסומאים הבכירים בעולם החרדי.  

בני, בן-ציון יוסף גלסטר נולד בשנת 1944 בארגנטינה ובגיל 3 עלה לישראל יחד עם הוריו, גדל בקיבוץ בית אורן שבכרמל. את שירותו הצבאי עשה גל בחטיבת הצנחנים. את  דרכו המקצועית החל כבר בסוף שנות ה-60 של המאה הקודמת כשהקים וייסד את  משרד הפרסום "גל-שרגאי". בתחילת שנות ה-70 עבד במשרד "פלד" ואף היה חבר מזכירות בגוש האמונים. 

בתחילת שנות ה-80 הקים את משרד הפרסום "פרסום גל" – המתמחה בפרסום למגזר החרדי, המיזם המשמעותי הראשון של המשרד היה שיווקה של העיר החרדית עמנואל שבשומרון. בשנות 2007 לאחר פרישתו,  אשתו שרה גל התמזגה עם  משרד "פרסום אורן" בניהולו של אורן אלימלך .במהלך השנים גדל והתפתח המשרד ואף צירף אליו שותפים נוספים ביניהם אבי לרנר נחום בנדיקט והאחים ביכלר והפך לקבוצה הגדולה ביותר לפרסום ושיווק בעולם החרדי והדתי לאומי.

בני גל ז"ל

בני גל ז"לצילום: אבישג שאר-ישוב

בני גל לא היה רק פרסומאי, בשנת 1992 החל גל להעניק אימוני Coaching לתאגידים, חברות ואנשים פרטיים. בשנת 2005 עזב גל את עולם הפרסום והחל להקדיש את זמנו ללימוד בבית מדרש "רעוא" ובבית הספר לפסיכולוגיה יהודית של הרב גינזבורג ולפיתוח מודל האימון היהודי. מודל עבור בתי הספר להכשרת מאמנים 'BSD אימון יהודי'. 

אורן אלימלך מנכל המשרד מוסר:"אבידה גדולה לעולם הפרסום. בני, היה ממייסדי משרדנו היה אבן דרך ומי שגידל דורות רבים של פרסומאים גדולים לאורך השנים והיה עבורם מודל לחיקוי. אנו שולחים תנחומים לשרה ומאיר וכל המשפחה

הלוויה תצא היום (2.8.2021) בשעה 16:00 מבית הלוויות שמגר ומשם ל'הר הזיתים