מינוי חדש: שמוליק זליגמן הוא הגזבר של ירושלים

עיריית ירושלים הודיעה על מינויו של מי שהיה סגן הגזבר לתפקיד הבכיר, והוא צפוי להתחיל בשבועות הקרובים. ליאון: "העיר נמצאת בשורת תהליכים משמעותיים, מורכבים ומהותיים, מהרחבים שידעה זה עשורים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/08/21 19:18 כג באב התשפא

מינוי חדש: שמוליק זליגמן הוא הגזבר של ירושלים
שמוליק זליגמן, צילום: יחצ

עיריית ירושלים מינתה את שמוליק זליגמן לתפקיד הגזבר, והוא צפוי להיכנס לתפקידו בשבועות הקרובים.  מאז מנובמבר 2016, משמש זליגמן כסגן גזבר ומנהל אגף תקציבים, ואחראי, בין היתר, על תכנון וניהול הקצאת המקורות הכספיים של העירייה, תכנון תקציב העירייה, חיזוי הכנסות והוצאות לטווחי זמן שונים ע"פ מגמות עירוניות; ייעוץ כלכלי להנהלת העירייה לצורך גיבוש מדיניות עירונית, בקרה וניהול תקציב העירייה, כ-7 מיליארד ש"ח בתקציב הרגיל וכ-5 מיליארד ש"ח נוספים בתקציב הפיתוח; ייזום וליווי תכניות התייעלות ובדיקות כדאיות כלכלית.
 
ראש העיר, משה ליאון בירך על המינוי: "אני מברך בחום את שמוליק לבחירתו לגזבר העיר ירושלים. מדובר בתפקיד משמעותי ומהותי לכל עיר, במיוחד לבירה. העיר נמצאת בשורת תהליכים משמעותיים, מורכבים ומהותיים, מהרחבים שידעה זה עשורים. בכלל זה בניה מואצת, השקעה מורחבת בחינוך, בניקיון, בתרבות, בספורט ובשאר המרחבים העירוניים. אני משוכנע כי שמוליק ינהל את מנהל הכספים ביד רמה כפי שעשה בתפקידיו הקודמים.  בפני שמוליק אתגרים משמעותיים ואני משוכנע שיעשה חיל בתפקידו''
 
"שמוליק הוא האדם הנכון במקום הנכון, בעת הזו", אמר מנכ"ל העירייה, איציק לארי, "אני משוכנע שבהובלתו את המנהל הכספי, ירושלים בעשור הקרוב תמריא בכל מובן".