שגריר ישראל בארצות הברית לשעבר הגיע לשילה

רון דרמר הגיע לסיור באתר שילה הקדומה ואמר: "מרגישים את ההיסטוריה היהודית שעוברת כאן". הבכיר הסרוג לשעבר התמנה לאחרונה למכון היהודי לביטחון לאומי באמריקה

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/07/21 18:15 יט באב התשפא

שגריר ישראל בארצות הברית לשעבר הגיע לשילה
צילום: דוברות בנימין

משפחות רבות מקדישות את ימי חופשת הקיץ לטיולים מהנים וסיורים לימודיים. כל זה לא פסח גם על משפחת דרמר האמריקאית. שגריר ישראל בארצות הברית לשעבר, רון דרמר, ביקר יחד עם משפחתו באתר המשכן בשילה הקדומה בבנימין. דרמר, שכיהן בתפקיד החשוב בין השנים 2013-2021, זכה לסיור משמעותי במקום ביחד עם משפחתו וסיכם את הסיור: "זו פעם ראשונה שלי ושל משפחתי באתר המשכן. מרגש ועוצמת להיות במקום בו עם ישראל הקים את המשכן, מרגישים את ההיסטוריה היהודית שעוברת כאן, בשילה." 

בסיום הסיור, דרמר שוחח עם צוות שילה הקדומה וביקש להודות להם בשמו ובשם משפחתו: "מקום נהדר לבקר בו, מקום המשכן וארון הברית במשך כמעט 400 שנה, היה סיור נהדר, אני מאד מעריך את כל מה שאתם עושים כאן באתר שילה הקדומה. כל אדם, בכל מקום בעולם שרוצה להגיע לארץ התנ"ך חייב לבקר באתר הזה. בואו לשילה ותהנו."

דרמר הוא הדתי הראשון אשר כיהן בתפקיד הבכיר בוושינגטון. הוא החליף בתפקידו את מייקל אורן ששימש כשגריר בארבע השנים האחרונות. דרמר (42), נשוי ואב לחמישה, בוגר בית הספר למנהל עסקים וורטון באוניברסיטת פנסילבניה, ובעל תואר בפילוסופיה, פוליטיקה וכלכלה מאוניברסיטת אוקספורד. בשנים 2005 עד 2008 כיהן כציר הכלכלי בשגרירות בוושינגטון ומאוחר יותר התמנה ליועצו של נתניהו.

ביולי 2021 הצטרף דרמר למכון היהודי לביטחון לאומי באמריקה (JINSA) כעמית מחקר בכיר במרכז ג'ונדומר להגנה ולאסטרטגיה.