לראשונה: שגריר ישראל בארה"ב - חובש כיפה סרוגה

רון דרמר, לשעבר יועצו המדיני של נתניהו, הינו האדם הדתי-לאומי הראשון שמונה לתפקיד שגריר ישראל בוושינגטון. הוא נשוי, אב לחמישה - ונחשב למקורב ולאיש אמון של ראש הממשלה

חדשות כיפה יונתן אוריך, כיפה 06/10/13 11:29 ב בחשון התשעד

לראשונה: שגריר ישראל בארה"ב - חובש כיפה סרוגה
לשכת העיתונות הממשלתית, צילום: לשכת העיתונות הממשלתית

לראשונה מונה אדם דתי-לאומי, חובש כיפה סרוגה, לתפקיד שגריר ישראל בוושינגטון: לאחרונה נכנס לתפקידו רון דרמר, לשעבר יועצו המדיני של נתניהו, לתפקיד החשוב והמשמעותי בוושינגטון.

דרמר החליף בתפקידו את מייקל אורן ששימש כשגריר בארבע השנים האחרונות. דרמר (42), נשוי ואב לחמישה, בוגר בית הספר למנהל עסקים וורטון באוניברסיטת פנסילבניה, ובעל תואר בפילוסופיה, פוליטיקה וכלכלה מאוניברסיטת אוקספורד. בשנים 2005 עד 2008 כציר הכלכלי בשגרירות בוושינגטון ומאוחר יותר התמנה ליועצו של נתניהו.

נתניהו התייחס למינויו של דרמר ואמר כי "כל התכונות הנדרשות כדי למלא בהצלחה את התפקיד החשוב הזה. מהיכרות רבת שנים איתו אני יודע שרון ייצג נאמנה את מדינת ישראל בבירתה של בעלת הברית הגדולה ביותר שלנו - ארה"ב. בשם אזרחי ישראל אני מאחל לו הצלחה רבה".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן