אושרת קוטלר פרצה בבכי: "חובתי המקצועית להביע את דעתי"

מגישת 'המגזין' התייחסה לסערה שעוררו דבריה על חיילי נצח יהודי בדמעות: "למרות שאלפים איחלו למותי השבוע, חלקם אפילו קראו לפגוע במשפחתי, ולמרות שאני מפחדת אמשיך להביע את דעתי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/02/19 21:46 יח באדר א'

אושרת קוטלר פרצה בבכי: "חובתי המקצועית להביע את דעתי"
אשרת קוטלר, צילום: יונתן סינדל\פלאש 90

לאחר שדבריה של אושרת קוטלר עוררו סערה רחבה, ואף הוצמדו לה מאבטחים מחשש לחיה, הבהירה הערב המגישה כי היא תמשיך להביע את דעותיה, ופרצה בבכי בשידור. 

אושרת קוטלר פרצה בבכי באמצע הגשת תכניתה, כאשר הבהירה את שעבר עליה בשבוע האחרון: "כעיתונאית שמגישה תכנית מגזין אישית, שמארחת כתבים ואורחים שמציגים את כל מגוון הדעות בחברה הישראלית, זו לא רק זכות עיתונאית אלא גם חובה מקצועית להביא דעה, להביע דעה על המציאות שבה אנחנו חיים. למרות שאלפים איחלו למותי השבוע, חלקם אפילו קראו לפגוע במשפחתי, ולמרות שאני מפחדת, בי נשבעתי אני מפחדת, אני מאוד מקווה שיעמוד לי הכוח להמשיך ולהביע דעה ובכך לעשות את עבודתי".

הסערה סביב אושרת קוטלר פרצה בשבוע שעבר, בעקבות התבטאות שהשמיעה בתכניתה, בתגובה לכתבה על התעללות בפלסטינים בגדוד נצח יהודה: "שולחים את הילדים לצבא, לשטחים, ומקבלים אותם חיות אדם. זו התוצאה של הכיבוש", אמרה. בסופה של אותה תוכנית הבהירה: "הביקורת שלי הופנתה אך ורק כלפי אותם חיילים שהשליטה שלנו על הפלסטינים בשטחים הביאה אותם לפגוע בחפים מפשע", ואף הוסיפה: "אמשיך להביע את דעתי בתוכנית הזאת. לא תצליחו להשתיק אותי".

בעקבות הדברים של קוטלר הופנו לרשות השנייה ב-2000 תלונות, ואף יצאה עצומה הקראה לפיטוריה של המגישה. פוליטיקאים רבים יצאו נגד דבריה. ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר כי דברי המגישה, בפתח ישיבת הממשלה: "ראויים לכל גינוי".