העיתונאי יאיר אטינגר זכה בפרס מיוחד על ספרו 'פרומים'

הפרשן הסרוג לענייני דת ומדינה של 'כאן חדשות' זכה בפרס ספר השנה ע"ש הלל קוק של המכון למחשבה ישראלית על ספרו 'פרומים' שעוסק בציונות הדתית. "אי אפשר להבין את הדינמיקה הפוליטית והחברתית בישראל, ללא הניתוח המעמיק והחד בספר", נאמר בנימוק הפרס

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/07/21 12:59 י באב התשפא

העיתונאי יאיר אטינגר זכה בפרס מיוחד על ספרו 'פרומים'
אטינגר, זכה בפרס, צילום: חיים ריבלין

חטיבת החדשות של תאגיד השידור הציבורי בישרה היום (ב') כי יאיר אטינגר, פרשן 'כאן חדשות' לענייני דת ומדינה, זכה בפרס ספר השנה ע"ש הלל קוק של המכון למחשבה ישראלית. מנימוקי הפרס: "אי אפשר להבין את הדינמיקה הפוליטית והחברתית בישראל, ללא הניתוח המעמיק והחד שמעמיד בפנינו אטינגר בספרו".

יאיר אטינגר, פרשן כאן חדשות, זכה בפרס ספר השנה של המכון למחשבה ישראלית על ספרו "פרומים". הספר, בהוצאת כנרת זמורה ביתן, יצא לאור לפני כשנתיים ועוקב אחרי המחלוקות האידיאולוגיות בציונות הדתית וגם אחר עלייתו של נפתלי בנט. 

אטינגר עוסק רבות בנושאי דת ומדינה בחטיבת החדשות. בשנה האחרונה הוא חתום על תחקיר החקירות הסמויות שביצע משרד הפנים לבחינת יהדותם של עולי ברית המועצות לשעבר, וגם על סדרות כתבות בנושא כגון "רבנות במחלוקת" לציון 100 שנה לרבנות הראשית, "אוטונומיות" על החברה החרדית בישראל, "אם ננעלו" על משבר בתי הכנסת בתקופת הקורונה. בנוסף, הוא מגיש פרקים מיוחדים בנושא דת ומדינה בהסכת האקטואליה היומי של כאן חדשות "עוד יום".

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן