השופט גרניט: קבלו ריאליטי בישול חדש

אסף גרניט, יוסי שטרית ומושיק רוט, השופטים המוכרים של משחקי השף, צפויים לשפוט בתוכנית ריאליטי חדשה של רשת 13, בקונספט מפתיע של אוכל ואירוח

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/07/21 12:18 כז בתמוז התשפא

השופט גרניט: קבלו ריאליטי בישול חדש
צילום: Yahav Yaakov (יהב יעקב) - נוצר על ידי מעלה היצירה, CC BY-SA 4.0, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=45396263

ימים קשים עוברים על העם בישראל. סערת חוק האזרחות קורעת את הקואליציה וגם את מליאת הכנסת, החום הנורא של הקיץ ובאופן כללי אווירת בין המצרים לקראת ראש חודש אב לא מעלים חיוכים על פניהם של האזרחים.

אולי זאת הסיבה שגורמים בטלוויזיה החליטו לפנק את הציבור בעוד תוכנית ריאליטי חדשה על בישול. השופטים, לעומת זאת, לא בדיוק חדשים. 

לפי דיווח של ישראל היום, שופטי ״משחקי השף״, אסף גרניט, יוסי שטרית ומושיק רוט ישפטו בריאליטי חדש של רשת 13, אותו תנחה רותם ישראל, מי שהייתה הפרשנית בתוכנית נינג'ה ישראל ולקחה חלק בתוכנית "העולם הבוקר" של ערוץ 13. 

השף גרניט, בן 42, הביא לאחרונה גאווה ישראלית כאשר לפני שבעה חודשים זכה בכוכב מישלן, הפרס היוקרתי ביותר בעולם הקולינריה. זאת עבור מסעדתו "שבור" שבפריז. המסעדה נפתחה בשנה שעברה והיא המסעדה השניה של גרניט בעיר האורות, הראשונה היא בלאגן. לגרניט יש גם שלוש מסעדות בלונדון והמסעדה המפורסמת שלו ביותר בקרב הישראלים "מחניודה" שבירושלים. 

בשלב הראשון, אשר יצטלם באולפני הרצליה, המשתתפים יגיעו לאודישן עם רעיון למסעדה שהיו רוצים לפתוח ומנת דגל שמייצגת אותה. בשלב השני, בני המזל שעברו את האודישן יפעילו מסעדה אמיתית שתיבנה במיוחד עבור התוכנית. המסעדה המיוחדת תיפתח לקהל שישתתף בצילומים והמתמודדים השונים יתחלפו בהפעלת המטבח. הליהוקים החלו בימים אלה והצילומים יתקיימו בקרוב.