בשל שיקולי תסריט? מיה דגן לא תמשיך לעונה השנייה של מנאייכ

בתעשיית הטלוויזיה טוענים כי השחקנית הרגיזה דמויות בכירות בתאגיד השידור הציבורי כאשר סירבה להשתתף בקידום הסדרה ולכן לא תמשיך לעונה השנייה. היוצר טוען לשיקולים תסריטאיים דווקא

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/07/21 19:38 כו בתמוז התשפא

בשל שיקולי תסריט? מיה דגן לא תמשיך לעונה השנייה של מנאייכ
צילום: באדיבות כאן 11

השחקנית מיה דגן, הלא היא סגנית ראש מח"ש רונית מיינצר בסדרה מנאייכ, לא תמשיך לעונה השנייה בסדרה המוצלחת של תאגיד השידור הציבורי. גורמים בתעשיית הטלוויזיה טוענים כי הסיבה לכך היא חוסר שיתוף הפעולה של השחקנית במהלך יחסי הציבור לקידום הסדרה. 

כפי שדווח בN12, דגן ככל הנראה הרגיזה מספר גורמים בכירים בתאגיד, כאשר סירבה להיענות לבקשותיהם בנודע לאחד הפרויקטים שבהם השתתפה. לפי אותם גורמים, היחסים העכורים הם שהובילו לכך שניאלץ להיפרד מדמותה על גבי המסך הקטן בעונה הבאה. 

התסריטאי והיוצר, רועי עידן, טען דווקא כי רק שיקולים היו תסריטאיים ורלוונטיים לעלילה. לא הייתה אף התערבות בליהוקים מצד גורמים חיצוניים. עוד הוסיף התסריטאי כי יש דמויות נוספות מהעונה הראשונה שלא ימשיכו עם העלילה. 

צילום: איציק בירן ואלירן אביטל

"מנאייכ", סדרת טלוויזיה שהיא מותחן פשע ודרמה משטרתית, עלתה לשידור בתאגיד השידור הציבורי באוגוסט שנה שעברה ונחשבה לאחת הדרמות המצליחות של התאגיד. הסדרה אף זכתה בפרס האקדמיה לטלוווזיה בקטוגריית סדרת הדרמה הטובה ביותר בטקס שנערך באפריל האחרון. רועי עידן כתב את התסריט ואלון זינגמן היה הבמאי. מבין השחקנים המוכשרים ניתן למצוא את שלום אסייג, עמוס תמם, אורנה פיטוסי ולירז חממי. שאסייג ותמם זוכים בפרס השחקן הראשי ושחקן המשנה הטובים ביותר, בהתאמה. 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן