סרוג נוסף: מבקר המדינה מינה יועץ תקשורת חדש

מתניהו אנגלמן מינה את עו"ד פנחס וולף ליועץ התקשורת שלו. ב-15 השנים האחרונות מילא וולף שורה של תפקידים תקשורתיים, הן כיועץ תקשורת ודובר והן ככתב. "מביא איתו ניסיון תקשורתי רב שנים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/07/21 16:58 כה בתמוז התשפא

סרוג נוסף: מבקר המדינה מינה יועץ תקשורת חדש
עו"ד פנחס וולף, צילום: יח"צ

מבקר המדינה מתניהו אנגלמן מינה היום (ב') את עו"ד פנחס וולף ליועץ התקשורת שלו. וולף ייכנס לתפקידו בתאריך 19 ביולי.במהלך השנים וולף עשה התמחות במשפטים אצל נשיאי בית המשפט המחוזי בירושלים, השופטים דוד חשין ואהרון פרקש.

ב-15 השנים האחרונות וולף מילא שורה של תפקידים תקשורתיים, הן כיועץ תקשורת ודובר והן ככתב. בתפקידו האחרון וולף היה יועץ התקשורת של שר הבריאות לשעבר יולי אדלשטיין בתקופת המאבק בקורונה.

את דרכו המקצועית החל וולף ככתב בביטאון צה"ל במחנה. לאחר מכן היה כתב פוליטי ופרלמנטרי בוואלה, דובר הבית היהודי ויועץ התקשורת של שרת המשפטים שקד, שר הבינוי והשיכון גלנט, יו"ר הכנסת אדלשטיין, וכאמור - שר הבריאות בתקופת הקורונה.

מבקר המדינה מתניהו אנגלמן: "עבודת מבקר המדינה מושתתת על החוק, אבל לא פחות מכך - על אמון הציבור. העבודה הענפה שלנו גם בביקורת וגם בנציבות תלונות הציבור היא למען הציבור הישראלי ואנחנו מחויבים לתת דין וחשבון לציבור. פנחס וולף מביא איתו ניסיון תקשורתי רב שנים. יחד עם דוברת משרד המבקר, מיה אבישי, הוא יידע להביא את העשייה שלנו לידי ביטוי ציבורי על הצד הטוב ביותר".