אל תחמיצו: שעה להצהרה של עמית סגל

הפרשן הפוליטי של חדשות 12 הכניס מדינה שלמנה לדריכות עם ההודעה יוצאת הדופן כי ימסור תכף הודעה חשובה. הרשת סוערת ועונת ההימורים נפתחה

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/07/21 10:01 כה בתמוז התשפא

אל תחמיצו: שעה להצהרה של עמית סגל
סגל, צילום: Hadas Parush/Flash90

איש התקשורת הבכיר, עמית סגל עצר את נשימתם של מאות אלפי העוקבים האדוקים שלו עם ההחלטה להודיע היום "הודעה חשובה" כולם מחכים לשמוע מה הבשורה של סגל ומהמרים על צעדים מרחיקי לכת כמו עזיבת ערוץ 12 או ריצה לפוליטיקה.

הסערה התחילה אתמול בלילה בעקבות ציוץ של סגל. סגל כתב כי: "מחר ב-11:00 בבוקר אמסור כאן הודעה חשובה". לאור גל היסטריה ששטף את הרשתות החברתיות ניסה סגל לצנן את ההתלהבות וכתב: "תראו חברים. אל תבטלו תכניות כן? לא צריך להיסחף. בהצלחה גם לנבחנים מחר בבגרות. לא לוותר על זה בשביל ההודעה. זו הודעה שבשבילי היא משמחת ומרגשת ומקווה שגם בשבילכם ללא הבדל השקפה פוליטית. ולא, אני לא מתמנה לשר המים או כל דבר דומה".

ברשת היה מי שהתלוצץ בעקבות ההודעה ויש מי שרק החל לספור את הדקות. רן בוקר כתב כי: ההערכות הן שמצבת כח האדם בתחום הפוליטי בחברת החדשות לא צפויה להשתנות מחר עד השעה 11:00 וגם לא אחריה"

העיתונאי אלי ציפורי ניצל את ההזדמנות כדי לתקוף את סגל וכתב כי: "רק אנשים מגלומנים, זחוחים, מלאים בעצמם וכאלה שהתמכרו לתשומת לב מסוגלים להודיע היום שמחר הם ימסרו הודעה כלשהי. וזה בדיוק עמית סגל, מפעל שיווקי וכלכלי, בניגוד לאיכות העיתונאית שלו - שהתבטאה בכישלונות מהדהדים בבחירות האחרונות. הלו, כולה עיתונאי שמתנהג כאילו הוא מנהל את המדינה".


סגל בבית הנשיא.