עוד דוס בממשלה: אביעד פרידמן ישמש כמנכ"ל משרד הבינוי והשיכון

פרידמן הוא איש עסקים ויזם חברתי, בעל 25 שנות ניסיון ניהולי, מתוכם 6 שנים בתפקידים בכירים במשרדים ממשלתיים: הקליטה, החוץ וראש הממשלה. "החלטתי להקפיא את עולמי העסקי ולהירתם ככל יכולתי לסייע לשר אלקין במאמציו לחולל שינוי משמעותי בתחום"

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/07/21 12:48 כד בתמוז התשפא

עוד דוס בממשלה: אביעד פרידמן ישמש כמנכ"ל משרד הבינוי והשיכון
אלקין. גם המנכ"ל הוא חובש כיפה, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

אביעד פרידמן הוא המנכ"ל החדש של משרד הבינוי והשיכון ויחליף את יאיר פינס שישמש מנכ"ל משרד ראש הממשלה. פרידמן הוא איש עסקים ויזם חברתי, בעל 25 שנות ניסיון ניהולי, מתוכם 6 שנים בתפקידים בכירים במשרדים ממשלתיים: הקליטה, החוץ וראש הממשלה ויועץ לראש הממשלה אריאל שרון ז"ל. 

אביעד פרידמן

אביעד פרידמןצילום: יח"צ

פרידמן בעל 19 שנות ניהול עסקי כמשנכ"ל מעריב ומנכ"ל igb. שותף בחברת ריתמיה מהקמתה עד מכירתה לחברת בוסטון סיינטיפיק ולהובלת חברות אורמד ואירודרום משלב ההקמה עד להנפקה בניו יורק ובתל אביב. פרידמן גם שותף בחברות רבות נוספות בתחומי הטכנולוגיה והנדל"ן. במשך 6 שנים, הוא שימש בהתנדבות בתפקיד יו"ר החברה למתנ"סים. פרידמן רס"ן במילואים, נשוי לחנה ואב לחמישה, הוא גם מחבר רב המכר "ביום בו תקרא לי אבא".

שר הבינוי והשיכון זאב אלקין בירך על מינויו של המנכ"ל פרידמן ואמר: "כניסתו של אביעד למשרד הבינוי והשיכון תכניס משב רוח מרענן. אני סמוך ובטוח שאביעד יצליח בדרכו היצירתית והניהולית המוכחת, להביא לידי מימוש את החזון והמדיניות שנגבש לצורך ההתמודדות עם האתגרים הרבים העומדים בפתחנו ובראשם משבר הדיור - בעיה חוצת מגזרים. אני מודה ליאיר פינס המנכ"ל היוצא, על העבודה הטובה שעשה פה במהלך תקופתו ומאחל לו הצלחה בתפקידו החדש והמאתגר".

המנכ"ל הנבחר אביעד פרידמן ציין כי: "משבר הדיור הנוכחי יהיה אחד הנושאים המרכזים איתם יתמודדו הממשלה והמדינה בשנים הקרובות. זו הסיבה שבגינה החלטתי להקפיא את עולמי העסקי ולהירתם ככל יכולתי לסייע לשר אלקין במאמציו לחולל שינוי משמעותי בתחום חשוב זה".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן